Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» عباسی مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دولت آینده باید با ترازوی مدیریت نظام اسلامی سنجیده شوند. متأسفانه در دوره‌های قبلی برخی از مدیران با شاخص‌ها و ترازهای رویکرد لیبرال دمکراسی فعالیت می‌کردند.

وی ادامه داد: دور شدن از مردم، تصمیم‌گیری در اتاق‌های دربسته و نگرش‌های غیر مبتنی بر اخلاق اسلامی و رویکردهای دینی، توجه کردن به مبانی مادی صرف و اسیر شدن در چرخ‌دنده‌های توسعه مواردی بود که در دولت‌های قبل گریبانگیر جامعه اسلامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اکنون نوع انتخاب مردم نشان داد که بازگشت به ارزشهای اسلامی، مدیریت دینی، ساماندهی کشور بر اساس نگاه به طبقات محروم و تقویت ضعیفان در جامعه، قوت بخشیدن به استقلال کشور، استحکام همه‌جانبه جامعه، توافق حداکثری برای ایجاد رفاه و آرامش و بهره‌گیری حداکثری از توانمندی‌های کشور، رویکردهای اساسی‌ای است که باید بار دیگر به عنوان محورهای اساسی مدیریت در نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

مقتدایی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به پیشرفت‌های عظیم علمی که پس از انقلاب برای کشور حادث شده است، بهره‌برداری و برخورداری از بالاترین سطح توان دانش فنی و همچنین برنامه‌های کلان و درازمدت، سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، زیرساخت‌های موجود کشور و دارا بودن جایگاه قابل توجه رتبه اقتصادی در سطح بین المللی، همه ویژگی‌ها برای یک خیز عظیم در عرصه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی، سیاسی و نظایر آن را دارد.

وی افزود: ما بالاترین حد مردم‌سالاری مبتنی بر دین را در دنیا و در سطح منطقه داریم. بنابراین آمادگی کشور برای ایجاد خیز متناسب با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت غیرقابل دسترس نیست و ما می‌توانیم قدم‌های بلندی برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی برداریم. به همین جهت مدیریت دولت آینده باید خودش را در تراز قانون اساسی و اجرای آن در تراز اهداف انقلاب اسلامی و در تراز امت اسلامی و یک ایران مقتدر و فعال در عرصه جهانی تنظیم کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نیاز روزهای آینده کشور تعیین مدیرانی است که بتوانند قانون اساسی را عملیاتی کنند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: دولت سیزدهم عباس مقتدایی نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج نه چندان خوب میلان در این فصل باعث شده که مدیران این باشگاه به صورت جدی به فکر قطع همکاری با استفانو پیولی باشند و شایعاتی درباره مذاکره جدی آنها با لوپتگی در چند هفته اخیر به گوش رسیده بود.

اما هواداران این تیم به هیچ وجه از انتخاب این مربی اسپانیایی راضی نبودند و طوماری را به راه انداختند تا علیه انتخاب او به عنوان سرمربی جدید تیم محبوب‌شان امضا جمع کند و همین موضوع باعث شد که مدیران این باشگاه مذاکرات با او را متوقف کنند.

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده است که این تصمیم مدیران میلان برای این سرمربی سابق رئال مادرید بسیار گران تمام شده و او از اینکه نمی‌تواند در فصل آینده روی نیمکت این تیم بنشیند بسیار ناراحت و ناامید شده است.

با این حال، لوپتگی مصمم است که در فصل آینده بار دیگر به عرصه مربیگری برگردد و با توجه به اینکه نمایندگان او چند ماه قبل مذاکراتی را با مدیران منچستر یونایتد انجام داده بودند، امیدوار است که بتواند جانشین اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم شود. احتمال قطع همکاری شیاطین سرخ با این مربی هلندی با توجه به نتایج نه چندان خوب یونایتد در این فصل بسیار زیاد است.

دیگر خبرها

  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم