Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی نام‌درست روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از شهروندانی که قوانین و مقررات را بخوبی رعایت می‌کنند اظهارداشت: به تمامی هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقررات رفت‌وآمد به کنترل ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند.
وی  افزود: بعضی شهروندان در حوزه اجرای محدویت هوشمند، پلاک خودروها را مخدوش و ناخوانا کردند که این اقدام تخلف رانندگی محسوب نمی‌شود بلکه جرم قانونی بوده و قانون‌گذار برای آن ۶ ماه تا یک سال حبس درنظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس پلیس راهور سیستان ‌و بلوچستان با تاکید بر اینکه همه شهروندان باید به رعایت دستورالعمل‌ها و ممنوعیت ترددها در ساعات ۲۲ تا سه بامداد اهتمام داشته باشند گفت: در صورت عدم رعایت این موضوع جداکننده نیوجرسی در سطح خیابان‌های اصلی شهر گذاشته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان دقت کنند اگر ضرورت شغلی برای آنان ایجاب نمی‌کند از تردد داخل شهر خودداری کنند تا با جلوگیری از این ترددها انتقال ویروس کرونا را به حداقل برسانیم. 
نام‌درست گفت: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها ممنوع است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ویروس کرونا پلیس راهور ناجا محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ویروس کرونا پلیس راهور ناجا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا پلیس راهور ناجا محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان وبلوچستان گفت: در این نمایشگاه و در پاویون سیستان و بلوچستان زنجیره‌های ارزش در حوزه شیلات، آبزیان، خرما و سایر ظرفیت‌های استان در زمینه‌های سرمایه گذاری در معرض دید سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گرفت.
شهرکی با اشاره به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در صنایع شیلاتی افزود: ۸۰ درصد تور ماهیگیری و ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در این استان تولید می‌شود.
وی ادامه داد: وجود بیش از ۳۱۰ کیلومتر نوار ساحلی و ظرفیت‌های فراوان بالقوه مناطق ساحلی چابهار، کنارک، زرآباد و دشتیاری، این استان را به مرکز تولید و اشتغال تبدیل و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شیلاتی محرک توسعه اقتصادی سواحل بکر مَکُران است که می‌توان با سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه علاوه بر ایجاد اشتغال و نقش‌آفرینی گسترده در صادرات آبزیان و ارزآوری، زمینه توسعه هرچه سریع‌تر این سواحل را فراهم کرد.
نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آماده بازدید، بازدیدکنندگان است و سرمایه گذاران و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از غرفه سیستان وبلوچستان به سالن شماره چهار غرفه شماره ۹ مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد