Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان سابق تیم ملی فوتبال عراق معتقدند که کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال این کشور زمان را از دست داده و تاخیر در انتخاب سرمربی جدید موجب ناکامی عراق در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باسم قاسم سرمربی سابق تیم ملی عراق در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی عراق اظهار داشت: موضوع محدودیت زمانی از مسئله انتخاب سرمربی اهمیت کمتری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است الان مربی خوبی به خدمت بگیریم اما زمان کافی نداشته باشیم و این مربی نتواند با کسب شناخت مناسب تیم را برای حضور در مسابقات آماده کند. به اعتقاد من لازم است کمیته‌ای از سه مربی با تجربه و با دانش عراقی شکل بگیرد به عنوان کمیته فنی مشورتی که به سرمربی جدید کمک کند. به این صورت همچنین مسئولیت نتایج تیم ملی بر عهده کادر فنی و این کمیته خواهد بود.

وی افزود: مسئله مهم برنامه آماده‌سازی مناسب است. تیم ملی عراق باید با تیم‌های قدرتمندتر از خودش بازی کند تا از بازی‌های تدارکاتی نتیجه مناسب حاصل شود. تیم‌هایی که قدرت و سبک بازی آنها مشابه تیم‌های حاضر در گروه ما باشد.

همچنین حکیم شاکر دیگر مربی سابق تیم ملی عراق نیز در این خصوص گفت: باید مربیان و کارشناسان فوتبال عراق سبک کاری مربی مورد نظر برای پذیرش هدایت تیم ملی را بررسی کنند. تیم ملی عراق به برنامه سریع آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی مناسب نیاز دارد و ما زمان کافی در اختیار نداریم. هنوز مشغول انتخاب سرمربی هستیم اما سوال این است که اگر به جام جهانی صعود نکنیم و نتایج خوبی به دست نیاید چه کسی پاسخگو است؟ کنار گذاشتن کاتانس در این مقطع و زمان کوتاه باقیمانده به موفقیت تیم ملی در این مسیر کمک نخواهد کرد و علامات سوال جدی برای همه ایجاد کرده است.

مربی تیم ملی عراق: سومین تیم قدرتمند گروه هستیم و شانس خوبی برای صعود داریم

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال عراق انتخاب سرمربی سابق تیم ملی تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

کد خبر 849540 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!