Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:55:03 GMT

راهکار کمیته استیناف به سایپا؛ اول اعاده دادرسی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۳۲۸۵

راهکار کمیته استیناف به سایپا؛ اول اعاده دادرسی

تیم سایپا پیش از شکایت به دادگاه بین المللی ورزش برای گلایه از رای صادره از سوی کمیته استیناف می تواند درخواست اعاده دادرسی برای پرونده بازی با پیکان داشته باشد. 

به گزارش "ورزش سه"، سراجی در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که تیمش از کمیته استیناف به دادگاه بین المللی ورزش شکایت خواهد کرد. در حالی یکی از اعضای کمیته استیناف که به روی خط آمده بود اعلام کرد ظرفیت اول برای باشگاه سایپا درخواست اعاده دادرسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صورت پرونده با دستور رییس فدراسیون فوتبال بار دیگر از سوی کمیته استیناف مورد بررسی قرار می گیرد و رای در صورتی تغییر خواهد کرد که سایپا برای اثبات حقانیت خود مدارک و مستند جدیدی ارایه کند. در غیر اینصورت رای تکرار خواهد شد. 

 

شاید هم سایپا از درخواست اعاده دادرسی منصرف شده باشد به این بهانه که رای صادره از سوی کمیته استیناف قابل تغییر نیست و به دنبال این است که مستقیما به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کند. سرنوشت نهایی سایپا درلیگ برتر در ارایه شکایت به دادگاه بین المللی ورزش تاثیر گذار خواهد بود چون در صورت بقای سایپا در لیگ برتر ضرورتی وجود ندارد که این باشگاه برای طرح شکایت متحمل هزینه چند هزار دلاری شود به خصوص که باید درخواست فوریت برای رسیدگی به این پرونده دهد و در چنین شرایط باید متحمل هزینه های بیشتری شود. 

 

دیدار پیکان – ساپیا به نتیجه دو بر یک به سود پیکان پایان یافت که به دلیل استفاده تیم پیکان از 6 بازیکن تعویضی ابتدا کمیته انضباطی نتیجه بازی را 3-0 به سود سایپا تغییر داد اما کمیته استیناف نتیجه بازی را به حالت قبل برگرداند با این ادله که بازیکن ششمی که در ترکیب تیم پیکان به میدان رفت غیر مجاز محسوب نمی شود و اشتباه صورت گرفته موجب حضور وی در میدان شده و نباید تیم به این خاطر تاوان پس بدهد.

سایپا کمیته استیناف

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا کمیته استیناف دادگاه بین المللی ورزش کمیته استیناف اعاده دادرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم

برخی از فروشگاه‌ها در جنوب استرالیا برای جلوگیری از سرقت محصولات پروتئینی خود، روی آنها ردیاب ماهواره‌ای نصب می‌کنند. هر کدام از این ردیاب‌ها ۳۰ دلار برای فروشنده‌ها هزینه در بر دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم