Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: قبل از ما به طور متوسط سالانه 1700 مگاوات برق اضافه می شد و الان به 2500 مگاوات رسیده است. در زمان گرما مردم رنج بردند و ناراحت شدند و حق هم دارند.

به گزارش برنا، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در آیین بهره برداری از طرح های ملی سازمان مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: پانزده منطقه آزاد که اطراف ایران را فراگرفته و در نقاط مرزی مستقر هستند اثر خوبی در اقتصاد و اشتغال کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مناطق آزاد در آغاز دولت، یک نقیصه بزرگ داشت زیرا بیشتر وارد کننده بودند تا صادر کننده و بیشتر بخش تجاری این مناطق فعال بودند تا بخش سرمایه گذاری. تکمیل راه آهن باید ادامه یابد و از اولویت های دولت سیزدهم باشد.

وی افزود: راه آهن شلمچه به بصره کارهای سیاسی آن انجام شده و توافق با کشور عراق صورت گرفته و سرمایه گذاری آن مشخص شده است. این راه آهن با اهمیت است زیرا که جنوب غرب کشور به راه اهن عراق متصل می شود که از ان سو راه آهن عراق به سوریه متصل است و نهایتا خلیج فارس به مدیترانه متصل می شود.   روحانی گفت: بین 5 تا 7 راه آهن را در یک روز افتتاح خواهیم کرد که از کارهای عظیم در تاریخ ایران است یکی از ان راه آهن ها، راه آهن زاهدان به خاش است. راه آهن چابهار به ایران شهر نیز در حال تکمیل است و در مراحل پایانی است.

رئیس جمهور ادامه داد: در مناطق آزاد در این دوره هشت ساله، کارهای عظیمی صورت گرفته است و طرح های استراتژیک اجرایی و عملیاتی شده است از جمله زیر ساخت هایی که مورد نیاز بوده انجام شده و دو برابر شده است و تا پایان دولت، طرح های بزرگ و زیر ساختی در مناطق آزاد به ده برابر می رسد.

وی افزود: مناطق آزاد باید در نهایت نقطه اتصال بین ایران و کشورهای منطقه و کشورهای جهان باشد و با صادرات خود تامین کننده بخش بزرگی از نیازمندی های ارز کشور باشد و به مرکز جذب سرمایه، تبدیل شود.

رئیس جمهور با توضیح درباره قطعی های برق در کشور گفت: قبل از ما به طور متوسط سالانه 1700 مگاوات برق اضافه می شد و الان به 2500 مگاوات رسیده است. در زمان گرما مردم رنج بردند و ناراحت شدند و حق هم دارند. برق در شرایط کرونا مهم است؛ مردم کسبه کارخانجات مهم هستند وقتی این نعمت ها نیست، تازه می فهمیم که چقدر برق مهم است. برق آبی ما قطع شده و دو توربین ما در دو سد کار می کند و ممکن است به خاطر خشکسالی از کار بیفتد .

وی افزود: نیروگاه بوشهر دیشب وارد مدار شد.

 

تکمیل می شود...

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن روحانی ایران اقتصاد اشتغال مناطق آزاد سرمایه راه آهن دولت عراق سرمایه گذاری سوریه خلیج فارس کشورهای منطقه کشورهای جهان ارز افتتاحیه مناطق آزاد تجاری صنعتی دکتر روحانی رییس جمهور رئیس جمهور مناطق آزاد راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود

احمد بنافی در دیدار با مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر اظهار کرد: ایجاد نیروگاه برق خورشیدی مختص مصارف شرکت سیمان دشتستان یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: همچنین ایجاد خط تولید دوم این شرکت نقش مهمی در افزایش تولید و تقویت اشتغال خواهد داشت که پیشنهاد می‌شود این موضوع دنبال شود.

فرماندار دشتستان بیان کرد: آماده همکاری در راستای توسعه و تقویت شرکت سیمان دشتستان و سرمایه‌گذاری این هلدینگ در شهرستان دشتستان هستیم.

بنافی تصریح کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و در دشتستان برای تحقق عملی شعار سال از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی گفت: طرح‌های تولیدی و صنعتی و اشتغالزا در دشتستان حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • باید ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در گمرکات و مناطق آزاد مستقر شود
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود