Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:40:08 GMT

خطیبی: فضای مجازی مسموم باید از تراکتور دور شود

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۳۴۴۳

خطیبی: فضای مجازی مسموم باید از تراکتور دور شود

رسول خطیبی علت جدایی اش را فحاشی در فضای مجازی می‌داند و به هواداران توصیه می‌کند که با این افراد مرز بندی داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی سرمربی مستعفی تراکتور شب گذشته در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و در مورد شرایط این تیم صحبت های جالبی را انجام داد: تراکتور تیم شهرم است و به آن تعصب دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور تیم بزرگی است و بازیکنان و مربیان بزرگی داشته است. آقای زنوزی با تمام وجود در این تیم از جیب خودش خرج می‌کند و چندین میلیارد و نزدیک چهارصد و خرده‌ای میلیارد از جیبش خرج کرده. من احساس میکنم این فضای مجازی درباره تراکتور مسموم شده و این را می‌گویم که تراکتور از این فضا بیرون بیاید.

 

سرمربی پیشین آلومینیوم در توصیف این وضعیت گفت: مربیان بزرگی قبل از من آمدند و زمان سپاه آقا یحیی گل‌محمدی آمد که مگر مربی بدی است؟ آقای جلالی که آمدند بهترین تیم تاریخ لیگ برتر بود. تیم خیلی خوبی داشت و تیم هم قهرمان نیم فصل بود اما با یک باخت هجمه‌ای در فضای مجازی آمد و این هم همه هواداران نبودند. ۱۰-۱۵٪ از افراد که نمی‌دانم تراکتوری هستند یا نیستند، جهت می‌دهند.

 

او اضافه کرد: آن موقع که آقای جلالی آمد من با ایشان ارتباط داشتم، پرسیدم چرا استعفا می‌دهید؟ گفت آنقدر بد و بیراه می‌گویند... این‌ها به تیم ضربه می‌زند. من بعد از آقای جلالی آمدم و با یک باخت به پدیده فشاری آوردند که من هم رفتم؛ تیم قهرمان نیم فصل بود. بعد آقای زنوزی بهترین مربیان را آورد؛ توشاک یک اسم و رسمی داشت، آقای لیکنز و دنیزلی هم آمدند. این‌ها تحت تاثیر قرار می‌دهند و تعدادشان هم زیاد نیست.

 

این مربی تبریزی فوتبال ایران با اشاره به کم طاقتی هواداران تراکتور توضیح داد: اجازه بدهید یک مربی دو سال آنجا کار کند، ببینید موفق می‌شود یا خیر؟ آقای زنوزی گفت من خسته شدم و بگذارید یک مربی بیاید و کار خودش را بکند. الان تیمی که بوده، توسط دو سه مربی بسته شده است.

 

 

او با توصیه هواداران تراکتور گفت: من از هواداران تراکتور خواهش می‌کنم این عشق و علاقه‌ای که دارید را اجازه ندهید این افراد به حاشیه ببرند. الان آقای فیروز کریمی آمده، دوستانم نشان دادند که ابن افراد برای فصل بعد مربی معرفی می‌کنند. این مربی یک هفته است آمده! بگذارید کارش را انجام دهد.

 

خطیبی درباره راهکار حل مشکلات عنوان کرد: اعتقاد دارم مسئولان رده بالای استانی وارد شوند و فضا را درست کنند چون تیم و آقای زنوزی آسیب می‌بیند. بگذارید مربی بیاید و تیمش را ببندد. با یک باخت هجمه وارد نکنید و مطمئن باشید اگر فرصت داده شود و مردم پشت سرمربی باشند، مطمئنم آن تیم موفق خواهد شد.

 

سرمربی سابق تراکتور درباره علت جدایی اش اظهار داشت: من غیرت دارم و تعصب دارم و دوست ندارم کسی به خانواده‌ام توهین کند. من مربی ای هستم که دوست دارم در فضای آرام کار کنم. مطمئن باشید مربی در چنین فضایی نمی‌تواند کار کند.

 

وی در پایان گفت: تراکتور در این دو سال و نیم این فضا را داشته و من در یکی دو شهر می‌بینم که چنین فضایی هست. این فضای مسموم را باید دور کنند و اگر اجازه بدهند که مربی کار کند، مطمئناً ضرر نخواهند دید.

تراکتور رسول خطیبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور رسول خطیبی فضای مجازی آقای زنوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت

محمود اکرامی فر درباره برنامه «سرزمین شعر» که از شبکه چهارم سیما پخش شد، گفت: این برنامه شعر را به یک گفتمان عمومی و از یک گزاره محفلی به یک گزاره عمومی تبدیل کرد، به طوریکه شعر را در جامعه رواج داد و توانست دوباره به زندگی عمومی، گفتگو‌ها و ارتباطات کلامی مردم برگرداند.

وی افزود: موسی عصمتی یکی از شاعرانی بود که بخاطر جاذبه رسانه‌ای و شعر خوبش از او استفاده کردم و در گروه من قرار داشت. اشعار او را در صفحه مجازی ام منتشر کردم و بازخورد‌های زیادی از آن گرفتم.

این شاعر و داور برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» گفت: بیش از صد هزار نفر از این صفحه من بازدید کردند و شعر این شاعر حدود ۱۰ میلیون نفر بازدیدکننده داشت. خیلی‌ها برای ما نوشتند که با این شعر زندگی کردند و حتی به گریه افتادند. می‌توانم بگویم سرزمین شعر برنامه خوبی بود و می‌تواند بهتر هم شود.

برنامه «سرزمین شعر» در ادامه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر از ۲۶ اسفند پارسال در قالب مسابقه شعر به روی آنتن شبکه چهارم سیما رفت و فرصتی شد برای شنیدن اشعار جشنواره و انتخاب شاعران برتر بود. در قسمت اول این برنامه غزلی از موسی عصمتی درباره پدر و کارگران معدنعلاوه بر اینکه حضار برنامه را تحت تاثیر قرار داد، با اقبال عمومی هم همراه شد.

(پدر)

پدرم را خدا بیامرزد، مردِ سنگ و زغال و آهن بود
سال‌های دراز عمرش را، کارگر بود، اهل معدن بود

از میان زغال‌ها در کوه، عصر‌ها رو سفید برمی‌گشت
سربلند از نبرد با صخره، او که خود قله‌ای فروتن بود

پا به پای زغال‌ها می‌سوخت! سرخ می‌شد، دوباره کُک می‌شد
کوره‌ای بود شعله‌ور در خود، کوره‌ای که همیشه روشن بود

بار‌هایی که نانش آجر شد، از زمین و زمان گلایه نکرد
دردهایش، یکی دوتا که نبود! دردهایش هزار خرمن بود

از دل کوه‌های پابرجا، از درون مخوف تونل‌ها
هفت خوان را گذشت و نان آورد، پدرم که خودش تهمتن بود

پدرم مثل واگنی خسته، از سرازیر ریل خارج شد
بی خبر رفت او که چندی بود، در هوای غریب رفتن بود

مردِ دشت و پرنده و باران، مردِ آواز‌های کوهستان
پدرم را خدا بیامرزد، کارگر بود، اهل معدن بود

منبع: صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد