Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید مناف هاشمی روز سه شنبه در مراسم تقدیر از کارمندان دوچرخه سوار معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: اگر بتوانیم تعداد دوچرخه‌سواران را در تهران به مرز ۱۰۰ هزار دوچرخه‌سوار فعال افزایش دهیم، شاهد آثار مثبت این اقدام در حوزه سلامت مردم و پیشگیری از بیماری‌های مختلف نیز خواهیم بود و حتی در حوزه ورزش نیز می‌توانیم به کشف استعدادهای درخشان در دوچرخه‌سواری امیدوار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اجرای طرح ارائه تسهیلات خرید دوچرخه به کارکنان شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: باید ارائه تسهیلات به کارمندان را گسترش دهیم تا آنان دغدغه خرید دوچرخه برای خود و خانواده‌شان را نداشته باشند و کارکنان شاغل در سایر ادارات و شهرداری‌های مناطق مختلف تهران را با مشوق‌های گوناگون به استفاده از دوچرخه برای رفت وآمد به محل کار ترغیب کنیم.   

معاون شهردار تهران، تقویت استقامت و مقاومت در برابر مشکلات را از ویژگی‌های اصلی دوچرخه‌سواری دانست و تاکید کرد: نهادینه کردن این فرهنگ در میان شهروندان از بالاترین ارزش‌ها شمرده می‌شود.

آغاز فعالیت کمپین «همکار همرکاب»

مدیر توسعه سیستم های حمل ونقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز در این مراسم از آغاز فعالیت کمپین «همکار همرکاب» با همکاری شهرداری‌های مناطق ۲۰ و ۶ تهران خبر داد و ابراز امیدواری کرد که کارکنان شهرداری تهران و سایر سازمان‌ها و ادارات هم هرچه سریع‌تر به این کمپین بپیوندند تا در کاهش آلودگی و آسیب به محیط زیست و آینده‌سازان پایتخت سهیم شوند.

یعقوب آزاده‌دل با قدردانی از  کارمندان دوچرخه‌سوار گفت: همکارانی داریم که هر روز از مناطق مختلف تهران و حتی شهرهای اطراف، مسافت زیادی را با دوچرخه طی می‌کنند و با کمترین آلودگی و هزینه برای شهر، روزانه به شهروندان خدمت می‌کنند.

برچسب‌ها معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است

فرماندار ماکو با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه در خصوص گمرک گوربولاق این کشور گفت: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

نادر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه و رئیس اداره مدیریت مرزی این کشور در خصوص بررسی مسائل و مشکلات مرزی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و پییگری‌های استاندار آذربایجان‌غربی و دیدار اخیر با استاندار وان ارتقا سطح روابط دو کشور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: توجه به توسعه تجارت و مراودات مرزی و تسهیل ترددهای مرزی از جمله سیاست‌هایی است که پیگیری می‌شود.

فرماندار ماکو با اشاره به کندی تردد در گمرک بازرگان گفت: عملیات ساختمانی در گمرک گوربولاق ترکیه موجب ایجاد مشکل برای مسافران و خودروهای باری شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه بازرگان بزرگ‌ترین گمرک زمینی کشور بوده و سالانه بیش از یک میلیون نفر مسافر از این گمرک تردد می‌کنند، تصریح کرد: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

وی مدیریت سیل در نواحی مرزی را نیز یکی از محورهای این دیدار بیان کرد و ادامه داد: سیل روستای سوریک یکی از موارد مورد بحث دیگر بود که دیواره مرزی ترکیه عامل آن تشخیص داده شده است که در این جلسه مطرح شد.

کاظمی عنوان کرد: به طرف مقابل گفته شد که در چندین نقطه از دیواره مرزی ترکیه آبراهه‌هایی برای پیشگیری از وقوع سیل پیش‌بینی شود.

کد خبر 749206

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • خروج علیه شهردار تهران
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی