Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:41:49 GMT

شفر به دنبال جذب یک هافبک آسیایی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۳۶۶۸

شفر به دنبال جذب یک هافبک آسیایی

سرمربی سابق استقلال برای تکمیل فهرست تیم خود، به دنبال جذب یک هافبک آسیایی است.

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر که در هفته های پایانی لیگ ستارگان قطر هدایت الخور را برعهده گرفت و موفق شد در دیدار پلی آف با شکست الشحانیه در لیگ ستارگان قطر باقی بماند، حالا برای تکمیل فهرست تیم خود در پی جذب یک هافبک آسیایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق قانون فوتبال قطر، تیم های قطری قادر خواهند بود از 4 بازیکن خارجی و یک بازیکن آسیایی در فهرست تیمشان استفاده کنند و با توجه به اینکه الخور 4 بازیکن خارجی خود را حفظ کرد، حالا آنها به دنبال به خدمت گیری یک هافبک آسیایی هستند.


فیتوای یونانی، حداد مراکشی، رافائل برزیلی و لاسوگای آلمانی چهار بازیکن خارجی هستند که الخور در ترکیب خود داشت و برای فصل جدید نیز با آنها به توافق رسید و اکنون وینفرد شفر برای تکمیل فهرست تیم خود، قصد دارد یک بازیکن آسیایی در پست هافبک را به خدمت بگیرد.


الخور که فصل گذشته در رتبه های پایین جدول حضور داشت، با حضور شفر نتایج قابل توجهی کسب کرد و این مربی آلمانی موفق شد تیمش را در لیگ ستارگان حفظ کند و به همین دلیل، مدیران الخور قرارداد او را تمدید کردند.

قطر الخور وینفرید شفر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الخور وینفرید شفر یک هافبک آسیایی فهرست تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست

به گزارش “ورزش سه”، از شب قبل بازی استقلال معلوم بود که صفا هادی به دلیل مصدومیت با مشکل برای بازی استقلال مواجه است و به همین دلیل هم از ترکیب خارج شد.

در غیاب او سیدمهدی حسینی و ریکاردو الوز برای تراکتور بازی کردند و گوستاوو واگنین و مهدی هاشم‌نژاد نیز روی دست آنها بودند.

به هر حال صفا هادی مصدومیت خود را سپری کرده و مشکلی برای بازی فولاد نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!