Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@17:03:11 GMT

قتل‌عام هولناک خانوادگی در «گتوند»

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۳۷۲۸

قتل‌عام هولناک خانوادگی در «گتوند»

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از قتل چهار نفر اعضای یک خانواده و زخمی شدن یک نفر در شهرستان «گتوند» خبر داد و گفت: قاتل مسلح فراری در کمتر از یک ساعت در عملیات ویژه پلیس دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حکیم عبداللهی» با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت ۳ و ۴۵ دقیقه امروز در شهرستان «گتوند» داماد یک خانواده ۴ نفر از اعضای خانواده همسر خود اعم از پدر زن (که دایی وی بوده)، مادر زن، برادر زن و همسر خود را به قتل رساند و یکی از همسایگان را زخمی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان «گتوند» با فعال‌سازی گشت‌های نامحسوس و هدفمند و انجام اقدامات تخصصی قاتل را در کمتر از یک ساعت شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز و استفاده از قانون به کارگیری سلاح و آتش متقابل پای وی را هدف قرار داده و آن را دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه کلاشینکف به همراه ۱۳ عدد فشنگ مربوطه کشف شد، بیان داشت: پرونده همچنان در دست بررسی است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل خانوادگی جنایت پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند