Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پریمیر لیگ و لالیگا، به سراغ بهترین های سری آ رفتیم.در ادامه وینگرهای این لیگ را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اختصاصی طرفداری| پس از ۹ فصل، اینترمیلان فاتح فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ سری آ شد و تیم های میلان و آتالانتا و یوونتوس در رده های بعدی قرار گرفته و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کردند. در این مطلب قصد داریم به سراغ بهترین وینگر های این لیگ برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹. پائولو دیبالا

وینگر راست ۲۷ ساله و ۱۷۷ سانتی متری یوونتوس در فصل گذشته در ۲۰ مسابقه به میدان رفته است و موفق به ثبت ۴ گل و ۳ پاس گل و دقت پاس ۸۸ درصدی شده است. دیبالا در هر بازی به طور متوسط ۲.۱ شوت در چارچوب، ۱.۵ پاس کلیدی، ۴۸ بار لمس توپ، خلق ۴ موقعیت خطرناک در طول فصل و ۵۷ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۵۱ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. دیبالا در این فصل ۶ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۱۰ از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. او از سوی سایت سوفاسکور موفق به دریافت نمره ۷.۱۵ شده است. ارزش این بازیکن در بازار ۵۲ میلیون یورو است.

۸. دریس مرتنز

مرتنز ۳۴ ساله و ۱۶۹ سانتی متری که ملیتی بلژیکی دارد و یکی از بهترین وینگر های تیم تحت هدایت گتوزو در فصل گذشته بوده است که در ۲۹ بازی به میدان رفته است و موفق به ثبت ۹ گل و ۸ پاس گل و دقت پاس ۸۰ درصدی شده است. مرتنز در هر بازی به طور متوسط ۱.۹ شوت در چارچوب، ۱.۲ پاس کلیدی، ۲۲ بار لمس توپ، خلق ۸ موقعیت خطرناک در طول فصل و ۵۰ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۳۸ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. مرتنز در این فصل ۴ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۶ بار از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. او در این فصل ۲ کارت زرد دریافت کرده و ۲ بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته است و از سوی سایت سوفاسکور موفق به کسب نمره ۷.۱۱ شده است. ارزش این وینگر راست در بازار ۱۰ میلیون یورو است.

۷. آنته ربیچ

وینگر چپ ۲۷ ساله و ۱۸۵ سانتی متری میلان در فصل گذشته در ۲۷ مسابقه به میدان رفته است و موفق به ثبت ۱۱ گل و ۴ پاس گل و دقت پاس ۶۸ درصدی شده است. ربیچ در هر بازی به طور متوسط ۲.۲ شوت در چارچوب، ۱.۳ پاس کلیدی، ۳۰ بار لمس توپ، خلق ۸ موقعیت خطرناک در طول فصل و ۴۹ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۴۸ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. ربیچ در این فصل ۶ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۱۱ از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. ۴ کارت زرد و ۱ کارت قرمز دستاورد ربیچ از داوران بوده و ۱ بار نیز در تیم منتخب هفته قرار گرفته است. او از سوی سایت سوفاسکور موفق به دریافت نمره ۷.۰۲ شده است. ارزش این بازیکن در بازار ۳۳ میلیون یورو است.

۶. هنریک مخیتاریان

مخیتاریان ۳۲ ساله و ۱۷۸ سانتی متری که ملیتی ارمنستانی دارد و یکی از بهترین وینگر های تیم تحت هدایت فونسکا در فصل گذشته بوده است که در ۳۳ بازی به میدان رفته است و موفق به ثبت ۱۳ گل و ۱۰ پاس گل و دقت پاس ۷۹ درصدی شده است. مخیتاریان در هر بازی به طور متوسط ۲.۳ شوت در چارچوب، ۱.۵ پاس کلیدی، ۵۰ بار لمس توپ، خلق ۱۲ موقعیت خطرناک در طول فصل و ۵۶ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۵۰ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. مخیتاریان در این فصل ۸ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۱۲ بار از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. او در این فصل ۲ کارت زرد دریافت کرده و ۶ بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته است و از سوی سایت سوفاسکور موفق به کسب نمره ۷.۴۰ شده است. ارزش این مهاجم در بازار ۱۵ میلیون یورو است.

۵. دومنیکو براردی

وینگر چپ ۲۶ ساله و ۱۸۵ سانتی متری ساسولو در فصل گذشته در ۳۰ مسابقه به میدان رفته است و موفق به ثبت ۱۷ گل و ۷ پاس گل و دقت پاس ۸۰ درصدی شده است. براردی در هر بازی به طور متوسط ۳.۸ شوت در چارچوب، ۲ پاس کلیدی، ۶۰ بار لمس توپ، خلق ۱۰ موقعیت خطرناک در طول فصل و ۴۸ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۴۴ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. براردی در این فصل ۱۰ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۱۵ از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. ۴ کارت زرد دستاورد براردی از داوران بوده و ۴ بار نیز در تیم منتخب هفته قرار گرفته است. او از سوی سایت سوفاسکور موفق به دریافت نمره ۷.۴۳ شده است. ارزش این بازیکن در بازار ۳۸ میلیون یورو است.

۴. لورنزو اینسینیه

اینسینیه ۳۰ ساله و ۱۶۳ سانتی متری که ملیتی ایتالیایی دارد و یکی از بهترین وینگر های تیم تحت هدایت گتوزو در فصل گذشته بوده است که در ۳۵ بازی به میدان رفته است و موفق به ثبت ۱۹ گل و ۷ پاس گل و دقت پاس ۸۴ درصدی شده است. اینسینیه در هر بازی به طور متوسط ۴.۱ شوت در چارچوب، ۱.۸ پاس کلیدی، ۷۰ بار لمس توپ، خلق ۱۲ موقعیت خطرناک در طول فصل و ۶۲ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۴۸ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. اینسینیه در این فصل ۱۰ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۱۵ بار از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. او در این فصل ۲ کارت زرد و ۱ کارت قرمز دریافت کرده و ۱۱ بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته است و از سوی سایت سوفاسکور موفق به کسب نمره ۷.۵۵ شده است. ارزش این وینگر چپ در بازار ۵۲ میلیون یورو است.

۳. فدریکو کیه زا

وینگر راست ۲۳ ساله و ۱۷۵ سانتی متری یوونتوس در فصل جاری در ۳۳ مسابقه به میدان رفته است و موفق به ثبت ۹ گل و ۹ پاس گل و دقت پاس ۸۰ درصدی شده است. کیه زا در هر بازی به طور متوسط ۲.۱ شوت در چارچوب، ۱.۵ پاس کلیدی، ۴۱.۵ بار لمس توپ، خلق ۱۸ موقعیت خطرناک در طول فصل و ۵۶ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۴۸ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. کیه زا در این فصل ۵ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۱۰ از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. ۳ کارت زرد و ۱ کارت قرمز دستاورد کیه زا از داوران بوده و ۴ بار نیز در تیم منتخب هفته قرار گرفته است. او از سوی سایت سوفاسکور موفق به دریافت نمره ۷.۱۹ شده است. ارزش این بازیکن در بازار ۵۵ میلیون یورو است.

۲. یوزیپ ایلیچیچ

ایلیچیچ ۳۳ ساله و ۱۹۰ سانتی متری که ملیتی اسلوونیایی دارد و یکی از بهترین وینگر های تیم تحت هدایت گاسپرینی در فصل گذشته بوده است که در ۲۸ بازی به میدان رفته است و موفق به ثبت ۶ گل و ۹ پاس گل و دقت پاس ۷۷ درصدی شده است. ایلیچیچ در هر بازی به طور متوسط ۲ شوت در چارچوب، ۲.۲ پاس کلیدی، ۵۱ بار لمس توپ، خلق ۲۰ موقعیت خطرناک در طول فصل و ۵۸ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۴۹ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. ایلیچیچ در این فصل ۲ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۱۶ بار از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. او در این فصل ۲ کارت زرد دریافت کرده و ۴ بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته است و از سوی سایت سوفاسکور موفق به کسب نمره ۷.۳۸ شده است. ارزش این مهاجم در بازار ۵ میلیون یورو است.

۱. رودریگو دی پائول

هافبک تهاجمی ۲۷ ساله و ۱۸۰ سانتی متری اودینزه در فصل گذشته در ۳۶ مسابقه به میدان رفته است و موفق به ثبت ۹ گل و ۹ پاس گل و دقت پاس ۸۰ درصدی شده است. دی پائول در هر بازی به طور متوسط ۲.۳ شوت در چارچوب، ۲.۳ پاس کلیدی، ۸۰ بار لمس توپ، خلق ۲۰ موقعیت خطرناک در طول فصل و ۶۷ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۶۰ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. دی پائول در این فصل ۱ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۲۲.۳ بار از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. او از سوی سایت سوفاسکور موفق به دریافت نمره ۷.۵۳ شده است. ارزش این بازیکن در بازار ۴۰ میلیون یورو است.

اخبار داغ 

شهلا جاهد در زمان اعدام چه گفت؟ / ناگفته های روز اعدام بعد از 11 سال برترین های قرن با حافظ کاظم زاده: شاید خود استقلالی ها هم انتخاب کنند، ترکیب قرمز باشد سوشا مکانی: من بهترین دروازه بان ایران، آسیا و لیگ نروژ هستم واکنش علی کریمی به قطعی برق پیانیچ و رد پیشنهاد بارسلونا برای فسخ قرارداد؛ احتمال کم بازگشت هافبک بوسنیایی به یوونتوس دور و نزدیک فوتبال؛ آیا لیونل مسی دیکتاتور بارسلونا است؟ (دوبله اختصاصی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یکی از بهترین وینگر بازی به طور متوسط ۲ تیم تحت هدایت میلیون یورو او در این فصل ۲ دریافت کرده شوت در چارچوب درصدی شده همچنین او فصل گذشته بازار ۵ پاس کلیدی کارت زرد کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید

با حضور وینیسیوس جونیور، رئال مادرید جای خالی وینگرهایی چون گرت بیل را هیچ‌وقت حس نکرد

طرفداری | شب گذشته (جمعه) و در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با یک گل، رئال سوسیداد را شکست داد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید؛ برد روحیه‌بخش پیش از ال‌کلاسیکوی اروپا

با حضور در این جدال، وینیسیوس جونیور به رکورد ۲۵۸ بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها رسید. این وینگر برزیلی طی مدت زمان حضورش در ترکیب کهکشانی‌ها، موفق به ثبت 78 گل و ۷۵ پاس گل شده‌ و یکی از بهترین بازیکنان جهان در سال‌های اخیر بوده‌است.

بر اساس داده‌های آماری، گرت بیل نیز طی دوران بازی برای رئال مادرید، در ۲۵۸ مسابقه پیراهن این تیم را به تن کرد. وینگر سابق تیم ملی ولز که سال گذشته از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد، 106 گل و ۶۷ پاس گل را برای لوس بلانکوس به ثبت رسانده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم