Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان سابق تیم ملی عراق در خصوص وضعیت این تیم صحبت هایی را مطرح کردند

به گزارش طرفداری، باسم قاسم سرمربی سابق تیم ملی عراق در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی عراق گفت:

موضوع محدودیت زمانی از مسئله انتخاب سرمربی اهمیت کمتری ندارد. ممکن است الان مربی خوبی به خدمت بگیریم اما زمان کافی نداشته باشیم و این مربی نتواند با کسب شناخت مناسب تیم را برای حضور در مسابقات آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد من لازم است کمیته‌ای از سه مربی با تجربه و با دانش عراقی شکل بگیرد به عنوان کمیته فنی مشورتی که به سرمربی جدید کمک کند. به این صورت همچنین مسئولیت نتایج تیم ملی بر عهده کادر فنی و این کمیته خواهد بود.

او افزود:

مساله مهم برنامه آماده‌سازی مناسب است. تیم ملی عراق باید با تیم‌های قدرتمندتر از خودش بازی کند تا از بازی‌های تدارکاتی نتیجه مناسب حاصل شود. تیم‌هایی که قدرت و سبک بازی آنها مشابه تیم‌های حاضر در گروه ما باشد.

همچنین حکیم شاکر دیگر مربی سابق تیم ملی عراق نیز در این خصوص گفت:

باید مربیان و کارشناسان فوتبال عراق سبک کاری مربی مورد نظر برای پذیرش هدایت تیم ملی را بررسی کنند. تیم ملی عراق به برنامه سریع آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی مناسب نیاز دارد و ما زمان کافی در اختیار نداریم. هنوز مشغول انتخاب سرمربی هستیم اما سوال این است که اگر به جام جهانی صعود نکنیم و نتایج خوبی به دست نیاید چه کسی پاسخگو است؟ کنار گذاشتن کاتانس در این مقطع و زمان کوتاه باقیمانده به موفقیت تیم ملی در این مسیر کمک نخواهد کرد و علامات سوال جدی برای همه ایجاد کرده است.

اخبار داغ 

شهلا جاهد در زمان اعدام چه گفت؟ / ناگفته های روز اعدام بعد از 11 سال برترین های قرن با حافظ کاظم زاده: شاید خود استقلالی ها هم انتخاب کنند، ترکیب قرمز باشد سوشا مکانی: من بهترین دروازه بان ایران، آسیا و لیگ نروژ هستم واکنش علی کریمی به قطعی برق پیانیچ و رد پیشنهاد بارسلونا برای فسخ قرارداد؛ احتمال کم بازگشت هافبک بوسنیایی به یوونتوس دور و نزدیک فوتبال؛ آیا لیونل مسی دیکتاتور بارسلونا است؟ (دوبله اختصاصی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سابق تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس

باشگاه الاتحاد با وجود هزینه‌های هنگفت در فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان بزرگی، چون کریم بنزما، انگولو کانته، فابینیو و ژوتا، به هیچ عنوان نتوانست در فصل جاری فوتبال عربستان به توفیقی دست یابد و در تمام رقابت‌ها، قافیه را به الهلال و النصر باخت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،حتی پس از گذشت هفته‌های نخستین لیگ عربستان، مسئولان باشگاه الاتحاد در تصمیمی غیر منتظره به همکاری با نونو اسپیریتو، مربی پرتغالی پایان داده و مارچلو گایاردو آرژانتینی را پس از عملکرد درخشان در ریورپلاته، به‌عنوان سرمربی تیم عربستانی انتخاب کردند.

این جابه‌جایی هم سودی نداشت و الاتحاد پس از ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا، در تمامی جام‌های داخلی هم ناکام ماند. حالا سران باشگاه الاتحاد ۹ مربی بزرگ و مطرح اروپایی را در فهرست خود دارند تا یکی از آنها را برای فصل جدید استخدام کنند.



یورگن کلوپ، توماس توخل، هانسی فیلیک، زین‌الدین زیدان، خوزه مورینیو، آنتونیو کونته، گنارو گتوسو، گراهام پاتر و یولین لوپتگی گزینه‌های مد نظر این باشگاه هستند.

دیگر خبرها

  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان