Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@05:58:33 GMT

اروپایی‌ها چند سال کار می‌کنند؟

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۴۰۰۱

به طور متوسط انتظار می‌رود که هر فرد اروپایی ۳۵.۹ سال کار کند. به گزارش مرکز آمار اتحادیه اروپا، عمر کاری افراد ۱۵ تا ۶۴ سال در سطح اتحادیه اروپا در سال ۲۰۲۰ به طور متوسط ۳۵.۷ سال بوده است که ۰.۲ سال کمتر از متوسط سال قبل و ۳.۴ سال بیشتر از رقم اندازه گیری شده برای سال ۲۰۰۰ بوده است.

اگرچه مردان هنوز بیش‌تر از زنان کار می‌کنند، اما افزایش متوسط سال‌های مورد انتظار کاری زنان کماکان ادامه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون انتظار می‌رود به طور متوسط هر مرد در اتحادیه اروپا ۳۸.۱ سال و هر زن ۳۳.۶ سال کار کنند. بدین ترتیب فاصله بین متوس طسال‌های کاری مردان اروپایی با زنان از ۷.۱ سال در سال ۲۰۰۰ به ۴.۵ سال در سال ۲۰۲۰ کاهش یافته است.

در بین کشور‌های مختلف، سوید با متوسط ۴۲ سال کاری، بیشترین میزان مورد انتظار عمر کاری را در بین کشور‌های اروپایی داشته است و پس از آن هلند با ۴۱ سال و دانمارک با ۴۰ سال قرار دارند.

از سوی دیگر کمترین متوسط کاری مورد انتظار در بین کشور‌های اروپایی مربوط به ایتالیا با ۳۱.۲ سال بوده است. یونان با متوسط ۳۲.۸ سال، کرواسی با ۳۲.۷ سال و بلژیک با ۳۳.۵ سال دیگر کشور‌هایی هستند که انتظار می‌رود ساکنان آن کمتر از سایر کشور‌های اروپایی کار کنند.

در بین دیگر کشور‌های اروپایی نیز متوسط سال‌های کاری در آلمان ۳۹.۱ سال، فنلاند ۳۸.۸ سال، اتریش ۳۸.۲ سال، فرانسه ۳۶.۵ سال، اسپانیا ۳۶.۲ سال و لوکزامبورگ ۳۵.۷ سال بوده است.

منطقه یورو شامل ۱۹ کشور بلژیک، آلمان، استونی، ایرلند، یونان، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، قبرس، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، اتریش، پرتغال، اسلوونی، اسلواکی و فنلاند است که از یورو به عنوان واحد پولی خود استفاده می‌کنند. اتحادیه اروپا نیز دارای ۲۷ عضو است که شامل ۱۹ کشور عضو منطقه یورو به علاوه بلغارستان، مجارستان، لهستان، دانمارک، سوئد، کرواسی، جمهوری چک و رومانی است. برچسب ها: متوسط سال کار ، اروپا ، عمرکاری لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OZB

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: متوسط سال کار اروپا عمرکاری کشور های اروپایی اتحادیه اروپا متوسط سال سال کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رییس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رییسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رییس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • تعطیلی پنج‌شنبه این بالا را بر سر اقتصاد کشور می‌آورد
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی