Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از اداره‌کل هنرهای نمایشی، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، طی حکمی، امیر مشهدی عباس را به عنوان دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی کرد.

امیر مشهدی عباس دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان


در متن این حکم چنین آمده است: تئاتر کودک و نوجوان به واسطه شرایط ویژه مخاطبین‌اش واجد حساسیت‌ها و ظرایف خاصی است که اهمیت این حوزه را دو چندان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط آثار نمایشی این گروه سنی با حوزه تربیت و آموزش کودکان و نوجوانان سرزمین و نقش آن در شکل‌گیری شخصیت فردی و اجتماعی ایشان در آینده، بزنگاه خطیری است که وظیفه صاحبنظران، هنرمندان و تصمیم‌سازان این عرصه را بیش از پیش مهم‌تر می‌کند. 
جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با پشتوانه تجربیات ارزشمند ادوار پیشین در پی آن است تا به واسطه هنر تئاتر و به یاری هنرمندان ارجمند ایران، فردای روشن‌ترو پرامیدتر برای فرزندان شایسته سرزمین ترسیم نماید.  نظر به تجربه، تخصص و دغدغه جنابعالی در حوزه تئاتر کودک و نوجوان به موجب این حکم به عنوان دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ، منصوب می‌شوید. 
امید که به یاری پروردگار و با بهره‌گیری از مشاوره و همراهی هنرمندان سراسر ایران اسلامی و توان اجرایی و تجربیات ارزشمند همکاران و هنرمندان استان همدان در برگزاری هرچه شایسته‌تر این رویداد هنری پیروز و سربلند باشید.

امیر مشهدی عباس نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان، از سال ۱۳۷۷ به صورت مستمر به عنوان گروه شرکت‌کننده، هیأت انتخاب و داوری در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان حضور داشته است. او هم‌اکنون مدیر مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا وقفه‌ای میان برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ایجاد شد. دبیر بیست و ششمین دوره از این رویداد، مجید قناد بود. 

برچسب‌ها تئاتر تئاتر کودک و نوجوان نمایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تئاتر تئاتر کودک و نوجوان نمایش تئاتر تئاتر کودک و نوجوان نمایش جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان دبیر بیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر، گفت:در ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جوان کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت که حالت طبیعی نداشته‌اند برای سه دختر نوجوان می‌شود.

سید مصطفی قرشی یزدی افزود: این جوان برای  دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌نماید و متاسفانه نامبردگان با وی درگیر و با چاقو ایشان را از ناحیه گردن مجروح می کنند

وی گفت: بلافاصله مجروح توسط مردم به بیمارستان منتقل و متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت ۱۱۰ می شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر افزود: از لحظه اولیه فرماندار محترم شهرستان به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان دستورات ویژه را به ریاست شبکه بهداشت و درمان برای رسیدگی به حال ناهی از منکر صادر و با تلاش جراحان حاذق عمل جراحی  حال عمومی ایشان مساعد است .

دیگر خبرها

  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید