Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@00:41:17 GMT

تجمع بازنشستگان هما مقابل مجلس

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۴۱۱۵

تجمع بازنشستگان هما مقابل مجلس

جمعی از بازنشستگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

جمعی از کارمندان و خلبانان بازنشسته هما صبح امروز (سه شنبه) با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار توجه مجلس به وضعیت پرداخت حقوق خود شدند.

تجمع‌کنندگان از نحوه پرداخت حقوق، مطالبات و معوقات خود گلایه‌مند بوده و عنوان می‌کردند که حقوق بازنشستگی آنها با تاخیر پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تجمعات پیش از این مقابل وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه نیز برگزار شده بود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای ششم اصفهان بر یک‌سری پروژه‌های سخت‌افزاری تاکید و تلاش بر اولویت‌بندی آن‌ها دارد، همچنین اعضای آن به‌عنوان نماینده مردم شهر به‌دنبال مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان هستند.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی شهر اصفهان در این دوره پیگیر موضوعاتی همچون مسائل زیست‌محیطی، حوزه آب و آلودگی هوا یا فرونشست برای برطرف‌کردن مشکلات شهروندان در شهر بوده است.

وی افزود: در حال حاضر شورای اسلامی شهر اصفهان بر یک سری پروژه‌های سخت‌افزاری تاکید و تلاش بر اولویت‌بندی آن‌ها دارد، همچنین اعضای آن به‌عنوان نماینده مردم شهر به‌دنبال مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اقدامات شورا در ابعاد و مؤلفه‌های حکمروایی شهری تصریح کرد: شورای اسلامی شهر در این زمینه تاکنون اقدامات خوبی انجام داده و در آینده به‌دنبال تکمیل آن است.

نباتی‌نژاد ادامه داد: در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر در بُعد شفافیت و پاسخگویی، حکمروایی مشارکت مبنا ورود پیدا کردیم و پیگیر پروژه‌هایی همچون رصدخانه شهری هستیم.

وی با اشاره به تصویب طرح ساب در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: این طرح همان سامانه اطلاع‌رسانی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر است، همچنین طرح شهربان، شهراندیش و شهریار مورد تصویب قرار گرفت که اجزای تکمیل‌کننده حکمروایی مشارکت مبنا است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر پیگیر طرح حکمروایی داده مبنا و بحث ارتقای بهره‌وری در سطح شهر هستیم و امیدواریم در این مسیر به یک نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.

کد خبر 748378

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی