Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، امید محمدی رئیس هیات دو و میدانی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام تیم دو و میدانی نوجوانان استان به رقابت‌ های قهرمانی کشور خبر داد.

محمدی افزود: این مسابقات به منظور انتخاب نفرات تیم ملی دو و میدانی نوجوانان کشور برای شرکت در مسابقات آسیایی نوجوانان به میزبانی شهرکرد برگزار و دوندگان برتر به رقابت‌ های قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این مسابقات تا فردا ادامه دارد، اضافه کرد: رقابت‌ های دو و میدانی نوجوانان آسیا مهرماه امسال به میزبانی کشور کویت برگزار می‌شود.

محمدی ادامه داد: در تیم اعزامی، محمدرضا ضیایی، محمد محمد حسینیان، عباس ایاسه، آرمان کرمی جهان آباد، احمدرضا دادی حسن آباد، آرسام عیسوند طهماسبی، محمد یوسفی و آرین کاظمی حضور دارند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دوومیدانی مسابقات کشوری دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در رده سنی نونهالان این رقایت های امیرعلی یونسی، امیرعباس صفری، ابوالفضل صالحی، علی اصغر بهاری، محمدکسری قمری، احسان ملکی و محمد طاها قهرمانی در اوزان مختلف بر سکوی نخست ایستادند.

در نوجوانان محمدمهدی مغانلو، محمدمهدی همایی پور، امیرعباس صفایی پور، مهدی و ماهان شکوری، معین وفایی و امیرمحمد اکبری مقدم، مازیار کثیرلو و محمد مهدی رضایی قهرمان شدند.

در جوانان ابوالفضل سائلی، مانی حیدری، امیرحسین جهانشاهلو، حسن خدایاری، علی بیات، ابوالفضل نصرتی، کسری پارزج آباد، شروین علیجانی و احسان باقری عناوین نخست را از آن خود کردند.

در بزرگسالان هم مهدی اکبری مقدم، مهدی امیرآبادی و مجید موحد نسب به عنوان قهرمانی رسیدند.

دیگر خبرها

  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • کهگیلویه و بویراحمد از معضل خودکشی رنج می‌برد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی