Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام سرمست استاندار قم پس از پایان جلسه ستاد ملی کرونا با اشاره به نارنجی بودن وضعیت قم گفت: با توجه به زائرپذیر بودن قم و محور مواصلاتی بودن استان نگران قرمز شدن قم هستیم.

استاندار قم عنوان کرد:با توجه به زائرپذیر بودن قم و محور مواصلاتی بودن استان نگران قرمز شدن قم هستیم، با توجه به ممنوعیت سفر به مناطق قرمز و نارنجی، ورود و خروج به قم نیز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم افزود: با افزایش نظارت‌های بهداشتی تلاش می‌کنیم تا در شرایط قرمز کرونایی قرار نگیریم، همه استان‌هایی که در وضعیت نارنجی و قرمز قرار دارند اصل بر ممنوعیت مسافرت به آن شهرهاست.

سرمست با تأکید مجدد بر ممنوعیت سفر به مناطق قرمز و نارنجی بیان کرد: از هموطنان می‌خواهیم نه تنها از سفر به قم بلکه از سفر به کلیه مناطق کشور اجتناب کنند.

او ادامه داد: با توجه به ممنوعیت سفر به مناطق قرمز و نارنجی، ورود و خروج به قم نیز ممنوع است، بسیاری از بخش‌های مختلف کشور در حال نزدیک شدن به موج پنجم کرونا هستند و این زنگ خطری برای کل کشور است تا از شروع این موج و روند صعودی بیماری جلوگیری شود.

استاندار قم با تأکید بر اینکه کل کشور از لحاظ شیوع کرونا به مرحله هشدار رسیده است،گفت: در جلسه امروز ستاد کرونا بحث تشدید نظارت‌ها در آستانه سفرهای تابستانی مورد تأکید قرار گرفت.

 سرمست تصریح کرد: میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آزمون‌های برگزارشده ۹۵ درصد بود که یک عدد مطلوب است و جای تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری آزمون‌ها دارد، در بعضی از موارد به‌صورت ۱۰۰ درصدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شده است

استاندار قم بابیان اینکه استان قم ازنظر وضعیت کرونایی در محدوده نارنجی قرار دارد،یادآورشد: با توجه به زائرپذیر بودن استان و تجمعات فراوانی که در قم در مناسبت‌های مختلف شکل می‌گیرد، احتمال تغییر وضعیت نارنجی به قرمز وجود دارد.

47231

کد خبر 1532585

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خودرو استان قم ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی دو خودرو جک J ۴ و کی ام سی T ۸ را اعلام کرد.

در این طرح شرکت کرمان موتور، کی ام سی T ۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می‌شود.

همچنین جک J ۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای عرضه می‌شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J۴

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T۸

دیگر خبرها

  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!
  • ورود دام به ییلاقات شمال دامغان «ممنوع» شد
  • دلیل خال قرمز روی پوست + علائم خطر
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • ممنوعیت ورود دام به مراتع شمال دامغان
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع