Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته از رایزنی این سازمان برای اخذ مجوز برای برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور، خبر داد.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سعید خرمی گفت: با وجود اعلام لغو کلیه مجوز‌های رقابت‌های قهرمانی کشور از سوی فدراسیون پزشکی و ورزشی در تلاش هستیم با رایزنی‌های لازم مجوز برگزاری این رقابت‌ها را اخذ نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدلیل زمان اندک باقیمانده تا رقابت‌های قهرمانی جهان که قرار است در آبان ماه برگزار شود، در تلاش هستیم رایزنی‌هایی را با فدراسیون پزشکی و ورزشی انجام دهیم تا با اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی و همچنین افزایش تعداد روز‌های رقابت‌ها، مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم.

خرمی ادامه داد: قطعا اولویت نخست ما تامین سلامتی کامل شرکت کنندگان و مربیان است، اما با توجه به زمان اندک و همچنین الزام به برگزاری اردو‌ها ناچار هستیم رقابت‌های انتخابی را برگزار نماییم. به همین دلیل نامه نگاری@های لازم را انجام دادیم و لزوم برگزاری رقابت‌های انتخابی را به اطلاع فدراسیون پزشکی و ورزشی رساندیم و اکنون منتظر اخذ مجوز مجدد هستیم.

خرمی در پایان افزود: به محض اخذ مجوز و یا راهکاری از سوی فدراسیون پزشکی و ورزشی، برنامه زمان بندی دقیق و نحوه اجرای پروتکل‌ها به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: آغاز شانزدهمین اردوی تیم ملی کاراته

انتهای پیام/

برچسب ها: کاراته فدراسیون کاراته

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کاراته کاراته فدراسیون کاراته فدراسیون پزشکی و ورزشی اخذ مجوز رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ در تراپ و اسکیت امروز (۱۴ اردیبهشت) در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.   نفرات برتر در بخش تراپ به شرح زیر است: ۱-مسعود عزیزیان از تهران ۲- بابک یگانه از تهران ۳- محمد بیرانوند از لرستان   ناصر رسولی، دبیر کل فدراسیون تیراندازی به همراه احمدرضا هامونی حقیقت و کامران مجرد، مدال و احکام نفرات برتر را اهدا کردند.

دیگر خبرها

  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود