Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع سالانه فدراسیون والیبال ۲۰ تیر ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی از برگزای مجمع عمومی سالانه فدراسیون والیبال به صورت آنلاین در تاریخ ۲۰ تیرماه در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک خبر داد. به گفته دبیر کل فدراسیون، نواب رئیس بانوان هیئت‌های استانی نیز در این مجمع حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل فدراسیون والیبال در تشریح زمان و نحوه برگزاری مجمع گفت: هر سال در تیرماه مجمع سالانه فدراسیون والیبال همچون سایر فدراسیون‌ها برگزار می‌شود. بسیاری از مسائلی که نیاز به تصمیم‌گیری در مجمع عمومی را دارد، اعم از آیین‌نامه مسابقات، داوری و… در این جلسه مطرح خواهد شد. اما مواردی که نیاز به بررسی بیشتری دارد، ولی در مجمع مطرح نمی‌شود، ممکن است به ارکان دیگری از فدراسیون همچون هیئت رئیسه تفویض شود.

تقوی ادامه داد: امسال مجمع عمومی فدراسیون را در روز یکشنبه (۲۰ تیرماه) ساعت ۱۰ صبح با حضور روسای هیئت‌های استانی و نمایندگان عضو مجمع برگزار می‌کنیم. به دلیل شرایط خاص کرونایی حاکم بر کشور، روسای هیئت‌ها به صورت آنلاین در این مجمع شرکت خواهند کرد. ضمن این که به دلیل محدودیت حضور افراد حاضر در مجمع، جلسه مذکور به صورت آنلاین از طریق سایت فدراسیون پخش زنده خواهد شد.

وی گفت: در راستای اهداف فدراسیون که توجه ویژه به والیبال بانوان است، تصمیم برآن شده تا نواب‌رئیس بانوان هیئت‌های استانی هم در کنار روسای هیئت‌ها به صورت آنلاین در مجمع عمومی شرکت کنند. قطعا زمانی در اختیار آن‌ها قرارداده خواهد شد تا نظرات‌شان را در خصوص مسائل جاری یا برنامه‌های آتی به اطلاع رئیس فدراسیون برسانند. تصمیمات نهایی اخذ شده در مجمع برای اجرا به کمیته‌های مختلف فدراسیون ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: لیگ برتر والیبال رفت و برگشتی شد؟/ پای تیم‌های پولدار در میان است

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال سید میلاد تقوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال فدراسیون والیبال فدراسیون والیبال صورت آنلاین مجمع عمومی خواهد شد هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد

به گزارش «تابناک»، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد