Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@14:13:08 GMT

روند کاهش دمای هوا در تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۴۶۳۰

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور گفت: از امروز تا جمعه با نفوذ جریان‌های شمالی در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل علاوه بر بارش باران و رعد و برق و وزش باد‌های شدید موقتی ، شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی در مورد وضعیت آب‌های شمالی کشور گفت: دریای خزر در طی روز‌ها آینده مواج است.

این کارشناس هواشناسی گفت: برای امروز نیمه جنوبی سیستان، جنوب کرمان، شمال شرق هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد‌های شدی موقتی را شاهد خواهیم بود.

گودرزی ادامه داد: در همین مناطق احتمال جاری شدن روان آب ها، برخورد صاعقه و بالا آمدن ناگهانی آب را شاهد خواهیم بود. اگرچه از فردا فقط شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

وی در مورد وضعیت آب‌های جنوبی کشور گفت:شرق دریای عمان در سه روز آینده مواج است.

این کارشناس هواشناسی در پایان در مورد وضعیت جوی تهران گفت: برای امروز و فردا هوای تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا در امروز ۴۱ درجه و طی فردا و پس فردا نسبتا خنک‌تر خواهد شد. از این رو برای پایان هفته شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کرونای دلتا محسنی اژه ای هور العظیم پریسا جهانفکریان احمد متوسلیان کاهش دما تهران کرونای دلتا محسنی اژه ای هور العظیم پریسا جهانفکریان احمد متوسلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود

وزیر فرهنگ با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور مسئولان را موظف کرده‌ که هرکدام تفاهم‌نامه‌های جداگانه‌ای با معاونت علمی فناوری منعقد کنند، گفت: در چند نقطه کشور مطالعات این مسئله را انجام داده‌ایم و به زودی تحول جدی فن‌آورانه و دانش پایه در حوزه حکمرانی فرهنگ را مشاهده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی اظهار کرد: به زودی قصد عزیمت به کشور آذربایجان برای شرکت در یک اجلاس را دارم؛ در این سفر دیدارهای مختلفی داریم و تلاش خواهیم کرد سطح تعاملات مشترک را ارتقا دهیم.

وی بیان اینکه باید از این سخنگاه بین‌المللی برای رساندن پیام انقلاب اسلامی و نگاه متعالی فرهنگی انقلاب اسلامی استفاده کنیم، افزود: تلاشمان این است که در مسیر دیپلماسی فرهنگی و ارتقای ارتباطاتمان با کشورهای منطقه بتوانیم با آذربایجان نیز به واسطه همین نگاه، گفت‌وگوها را انجام دهیم و از این فرصت برای اعتلای حوزه فرهنگی و تعاملات فرهنگی منطقه‌ای مشترک استفاده کنیم.

وزیر فرهنگ درباره حمایت دولت از شرکت‌های دانش بنیان تصریح کرد: دولت، دانش پایه است و تقریباً جلسه‌ای از جلسات دولت را در خاطر ندارم که رئیس‌جمهور در مورد شرکت‌های دانش بنیان و فن‌آوری‌های نوین به همه اعضای دولت مطالبی را گوشزد نکرده باشند، در همین راستا مسئولان را موظف کرده‌اند که هرکدام تفاهم‌نامه‌های جداگانه‌ای با معاونت علمی فناوری منعقد کنیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه‌های تابعه آن مثل سازمان اوقاف و امور خیریه، نهاد کتابخانه‌ها و سازمان سینمایی با قوت در این مسیر حرکت می‌کنند و از جمله مهم‌ترین اقداماتی که در دستور کار قرار دارد ایجاد شهرهای جدید صنایع خلاق فرهنگی است.

وی افزود: در چند نقطه کشور مطالعات این مسئله را انجام داده‌ایم و به زودی تحول جدی فن‌آورانه و دانش پایه در حوزه حکمرانی فرهنگ را مشاهده خواهیم کرد.

کد خبر 748984

دیگر خبرها

  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد