Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی از اعلام فراخوان ثبت نام اردوهای جهادی تابستانه در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سپاه، امید محترمی افزود: بسیج سازندگی استان مرکزی در راستای رسالت ها و ماموریت های مهم خود از جمله زدودن غبار فقر و محرومیت از مناطق کم برخوردار و محروم طی ایام مختلف سال، رزمایش های مختلفی برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بیش از ۱۲۰۰ گروه جهادی که از اقشار مردم و خصوصا جوانان هستند و رویکرد کاملا تخصصی دارند در گوشه به گوشه استان مرکزی سازماندهی شده و به مردم خدمات ارائه می دهند.

محترمی گفت: یکی از عرصه های مهم فعالیت گروه های جهادی فعالیت های عمرانی در راستای محرومیت زدایی است که پروژه هایی شامل ساخت مسکن محرومین، بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده، کانال کشی آب کشاورزی، لایروبی قنوات، لوله گذاری زمین های کشاورزی، لایروبی رودآب ها، ساخت استخر ذخیره آب، ساخت زمین های ورزشی روباز، اجرای پروژه های انتقال آب شرب، ساخت مدرسه، بازسازی مدارس و سایر فعالیت های دیگر است.

وی اظهار کرد: در تابستان امسال در راستای اجرای پروژه های عمرانی محرومیت زدایی بیش از ۸۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شده اند که شمار زیادی از این جهادگران بسیجی، مهندسین عمران و کشاورزی هستند که در عرصه های مرتبط خدمات ارائه می کنند.

محترمی گفت: در سال جاری ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در دستور کار بسیج سازندگی استان مرکزی قرار گرفته که امیدواریم با مشارکت خیرین و دستگاه های متولی ساخت آنها با سرعت بیشتری انجام شود.

وی افزود: همچنین اجرای پروژه های مرتبط با آب و کشاورزی یکی دیگر از برنامه های مهم است که سال گذشته بیش از ۳۵ کیلومتر خط انتقال آب کشاورزی، ۲۵ کیلومتر کول گذاری و در مجموع احداث ۳۰ هزار متر مکعب استخر ذخیره آب کشاورزی با مشارکت مردم و گروه‌های جهادی انجام شد که اجرای این پروژه ها در راستای صیانت از آب بسیار موثر واقع شد و توانست به شکل میانگین از هدر رفت ۲۸ درصدی آب در مناطق اجرای طرح جلوگیری کند و امسال نیز در دستور کار است.

محترمی اظهار کرد: یکی دیگر از عرصه های مهم فعالیت جهادگران بسیجی مقابله با بیماری کروناست که در قالب قرارگاه کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی خدماتی شامل تهیه و توزیع بسته معیشتی، ضدعفونی معابر و اماکن، کمک به کادر درمان و سایر فعالیت ها ارائه می شود.

وی افزود: بهداشت دام و طیور یکی دیگر از عرصه های فعالیت جهادگران بسیجی است که بیش از ۱۲ گروه متخصص در سطح استان فعالیت دارند.

محترمی گفت: در راستای اجرای برنامه های محرومیت زدایی در سطح استان و رزمایش تابستانه جهادگران بسیجی، بسیج سازندگی استان مرکزی از کلیه علاقمندان به فعالیت های جهادی ثبت نام به عمل می آورد. اردوهای جهادی تابستان در عرصه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، درمانی و بهداشتی است که علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری اردوی جهادی استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیج سازندگی استان مرکزی جهادگران بسیجی فعالیت ها پروژه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی