Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:19:31 GMT

دلایل بالا بودن آمار طلاق در خرم‌دره چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۴۸۴۶

دلایل بالا بودن آمار طلاق در خرم‌دره چیست؟

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره گفت: علاوه بر مهاجرپذیر بودن، نبود دفتر طلاق در برخی شهرها نیز به افزایش آمار طلاق خرم‌دره دامن می‌زند.

حجت محمدی ظهر امروز (۱۵ تیرماه) در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه کرونا کمک کرد که کمبودهای تنها بیمارستان خرم‌دره دیده شود، اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون تجهیزات خوبی به بیمارستان بوعلی‌سینای خرم‌دره افزوده شده است که از جمله مهم‌ترین این بخش‌ها می‌توان به افزایش تخت‌های ICU، حل مشکل تهویه و دستگاه‌های اکسیژن‌ساز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیمارستان بوعلی‌سینای خرم‌دره تنها بیمارستان این شهرستان است که علی‌رغم فرسوده بودن به بیماران شهرها و روستاهای هم‌جوار از جمله هیدج، صائین‌قلعه و سلطانیه نیز خدمات ارائه می‌دهد، تصریح کرد: با توجه به اینکه این بیمارستان پاسخ‌گوی نیازهای شهرستان نبود، راه‌اندازی مرکز جراحی محدود در ساختمان نیمه‌کاره دانشگاه پیام‌نور در دستور کار قرار گرفته و با پیگیری‌های انجام شده، بیمارستان ۲۲۶ تختخوابی خرم‌دره مصوب و مجوز آن در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی قرار گرفت.

این مسئول با یادآوری اینکه علی‌رغم همه مشکلات، ۷۷ پروژه در دهه‌فجر و هفته دولت در خرم‌دره به بهره‌برداری رسید، بیان کرد: اغلب این پروژه‌های بزرگ با اعتبار ۲۷۷ میلیارد تومان بود که برخی از آن‌ها را بخش دولتی و الباقی را بخش خصوصی راه‌اندازی کرده است.

این مسئول با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر در حوزه تولید و حمایت از تولیدکنندگان، ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر با تلاش‌های انجام شده، خرم‌دره واحد تولیدی تعطیل ندارد و مشکل همه واحدهای ‌تولیدی که راکد بودند نیز حل شده و چندین مورد نیز به چرخه تولید بازگشته‌ است.

محمدی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های حوزه فرهنگ شهرستان خرم‌دره، تکمیل کتابخانه نیمه‌کاره مدرس است، یادآور شد: برای این کتابخانه ۲ میلیارد تومان اعتبار در سال‌جاری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم خرم‌دره، قدرشناس و پایبند به نظام و انقلاب هستند، اضافه کرد: در انتخابات امسال‌ مشارکت بیش از ۵۰ درصدی مردم این شهرستان را شاهد بودیم و سطح تحصیلاتی نامزدهای انتخابات شورای شهر نیز اکثریت کارشناسی ارشد بود.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به اینکه یکی از معضلات این شهرستان افزایش آمارهای طلاق است، افزود: یکی از دلایل مهم این امر نیز مهاجرپذیر بودن شهرستان و نبود دفاتر ازدواج و طلاق در شهرهای هم‌جوار است که این موضوع باعث می‌شود، شهروندان از دیگر شهرها برای ثبت طلاق به خرم‌دره مراجعه کنند.

محمدی با یادآوری اینکه امسال خوشبختانه رشد خوبی را در اعتبارات شهرستان شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: قریب به ۲۱ میلیارد تومان در بحث متوازن و تملک اعتبار خواهیم داشت و ۵ میلیارد تومان نیز در حوزه مواد ۲۳ و ۲۷ درصد برای حوزه ورزش و جوانان و امور عمران شهری که سرجمع این اعتبارات ۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در حوزه‌های مختلف خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان طلاق مهاجرپذیری میلیارد تومان خرم دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت هفته سلامت به همت بیمارستان شهدای هیرمند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند و بسیج جامعه پزشکی، طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان با حضور دکتر صدیق سرپرست بیمارستان شهدا در روستای صدیف سنچولی اجرا شد.
وی افزود: در این طرح  بیش از ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران