Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران خواستار حضور مسئولان وزارت نیرو در صحن شورای شهر برای ارائه گزارش در خصوص چرایی بحران به وجود آمده و قطعی های مکرر برق در کشور شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سالاری در جلسه امروز (سه شنبه) شورا طی تذکری در خصوص بحران قطعی برق در کشور گفت: این روزها قطعی مکرر برق در کنار شرایط کرونایی و مسئله بیکاری، هموطنان را دچار مشکلات جدی کرده است و قطعاً تداوم این رویه منجر به بحران‌های بسیار جدی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این شرایط از مدیران انتظار می‌رود، نسبت به پاسخگویی شفاف و صریح در خصوص چالش‌هایی که با آن رو به رو هستند اعم از موانع طبیعی، اعتباری و یا عدم همکاری سازمان‌ها و نهادها اقدام کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برخی گزارش‌هایی که این روزها به گوش می‌رسد، ادامه داد: گزارش‌ها حاکی از این است که در دولت‌های گذشته سرمایه گذاری لازم برای زیرساخت‌ها انجام نشده است و اکنون تولید و مصرف برق در کشور سر به سر است، این در حالی است که بخش صنعت در کشور ما خوابیده و اگر صنعت فعال شود، قطعاً وضعیت موجود بحرانی‌تر هم خواهد شد.

سالاری ادامه داد: در مقطعی از زمان تصمیم‌گیری شد، نیروگاه‌ها به بخش‌های خصوصی واگذار شود و اکنون وزارت نیرو باید در خصوص این واگذاری‌ها و تأثیر آن در به وجود آمدن وضعیت امروز گزارش دهد. اخیراً نیز گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت ماینرها و مزارع بیت کوین به گوش می‌رسد که مشخص نیست تا چه حد صحت دارد و چه تأثیری در وضعیت موجود دارد.

وی افزود: من از رئیس و هیأت رئیسه شورای شهر درخواست دارم که به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی در جلسه آتی شورا از مسئولان وزارت نیرو و مدیران برق در شهر تهران دعوت کنیم تا به ما و مردم در خصوص وضعیت موجود گزارش دهند.

کد خبر 505449

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران محمد سالاری عضو شوراي شهر تهران وزارت نیرو قطعی برق مصرف برق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد

                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد، و مسئولان مقایسه‌ای از آمار عملکرد دولت را به مردم ارائه دهند.

وی عنوان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، الان حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی با اشاره به اینکه وظیفه ما امیدآفرینی و اعتماد سازی است، عنوان کرد: ما رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشور‌های خارجی، قابل توجه است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با عنوان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • پیگیری بیمه شورای روستایی در کشور
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا