Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اسماعیل احسان پور از برخورد شدید سواری ال نود با گاردریل های بزرگراه بابایی و فرو رفتن این گاردریل‌ها به داخل اطاق خودرو به علت سرعت زیاد خبر داد .

به گزار ش برنا؛ سرهنگ اسماعیل احسان پور، مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت: درساعت 18:39 بعد از ظهر دیروز وقوع یک فقره تصادف  شدید سواری ال نود  با گاردریل های کناری مسیر غرب به شرق  بزرگراه بابایی بعد از تلو ، به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که این سواری   به علت سرعت زیاد  و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به میان گاردریل های کناری این بزرگراه  رفته که پس از ورود این گاردریل ها به داخل اطاق خودرو این سواری در میان بزرگراه  متوقف می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با حضور تیم کارشناسی منطقه  25  پلیس راهور در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این سواری  با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردید و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .

این مقام انتظامی ادامه داد: به واسطه بروز این تصادف  بار ترافیکی مقطعی در محدوده ایجاد گردیده بود و این سواری به دلیل غیر قابل حرکت بودن با استفاده جرثقیل راهور از محل خارج و به کنار راه منتقل گردید .

سرهنگ احسان پور گفت: اگر سرعت این سواری کم بود و با سرعت مطمئنه حرکت می کرد مطمئنا راننده آن می توانست وسیله نقلیه خود را کنترل کرده و به موقع عکس العمل نشان داده و مانع برخورد با گاردریل ها گردد .

 به همین خاطر از رانندگان تقاضا داریم در حین حرکت در معابر از سرعت مطمئنه بهره برده و با سرعتی حرکت کنند که بتوانند به موقع وسیله نقلیه خود را متوقف نمایند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور بزرگراه وسیله نقلیه خودرو کارشناسی تصادف تصادف گاردریل بزرگراه امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است

رضا اسدنژاد جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در مسیر بلوار کوثر به سمت آزادی، بلوار آزادی به سمت خیام، بلوار استقلال به سمت آزادی، میدان آزادی به سمت هتل پردیسان و مجتع آیه‌ها به سمت میدان جهاد ترافیک و کندی حرکت وجود دارد.

او افزود: در مسیر‌های میدان شهید فهیمده به سمت "خین عرب" و عکس آن، بزرگراه پیامبراعظم به سمت منزل آباد، اطراف حرم رضوی، خیابان طبرسی و بلوار نواب صفوی نیز کندی حرکت به وجود آمده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین با توجه به بارندگی و لغزندگی سطح خیابان میزان تصادفات خسارتی در این کلانشهر از صبح تا کنون ۲۵ درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

اسدنژاد بیان کرد: دیروز ۴۲۱ فقره تصادف خسارتی و ۶۳ فقره تصادف جرحی با ۶۸ مصدوم در مشهد رخ داده است.

او تصریح کرد: همچنین دیروز در ۲ فقره تصادف فوتی در این کلانشهر ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • هشدار جدی به مردم در استان یزد/ خطرغرق شدن در مسیر های بارانی
  • برگردید تا غرق نشوید
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران