Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، نورالدین فرزادی پور روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری افزود: بحران ویروس کرونا باعث شد بسیاری از مشاغل و اصناف بخاطر تعطیلی و یا کسادی بازار متضرر شوند که باید برای حمایت و کمک به قشرهای آسیب دیده آگاهانه عمل کنیم تا جبران خسارت شود.

وی اظهار داشت: در سالی که‌ مزین به‌ نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است باید بیشتر از قبل در رفع مسایل و مشکلات تولید، توان خود را با همکاری و همدلی بکار گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزادی پور تاکید کرد: مشکلات و مسایل واحدهای تولیدی در جلسات رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال شهرستان مطرح خواهد شد تا در صورت امکان حل و مرتفع شوند در غیر این صورت از طریق کارگروه استانی مسایل پیگیری می‌شود.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرپل‌ذهاب نیز در این جلسه گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، حمایت‌های خود را در قالب بسته‌های مختلف بیمه بیکاری ناشی از کرونا، طرح مشوق معافیت بیمه کارفرما که حق بیمه سهم کارفرما به مدت ۲ سال پرداخت می‌شود و پرداخت یارانه دستمزد (۳۰ درصد مبلغ دستمزد نیروی کار به‌ صورت یارانه به مدت یکسال به‌ کارفرمایان) انجام دادیم که برخی از آنها همچنان ادامه دارد.

مهین پژمان با اشاره به نزدیکی زمان برگزاری رویداد ملی «جشنواره کارآفرینان برتر» اظهار داشت: این رویداد با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان سراسر کشور انجام می‌شود و ثبت نام برای شرکت در این جشنواره از ابتدای تیر آغاز و تا ۱۰ مرداد نیز ادامه دارد.

شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه دارای ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب ویروس کرونا اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پرداخت تسهیلات پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب ویروس کرونا اشتغال زایی سرپل ذهاب ویروس کرونا اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پرداخت تسهیلات سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی

استاندار زنجان گفت: پاداش افزایش تولید به کارگران واحدهای تولیدی باید پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، محسن افشارچی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ با بیان اینکه این کارگران هستند که چرخ تولید را می‌چرخانند و در حقیقت کارگران افسران جنگ اقتصادی هستند، اظهار کرد: موضوعاتی همانند سخت و زیان‌آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی مشکلاتی که به‌راحتی می‌تواند حل شود به دلیل بی تدبیری سبب ادامه دار بودن مشکل کارگران می‌شود.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت پیگیری مطالبات کارگران تاکید کرد و افزود: طبقه بندی مشاغل یکی از این موارد است که باید اجرای آن در واحدهای تولیدی راستی آزمایی شود.

افشارچی بر لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: موضوع بهره‌وری هم باید مورد توجه باشد و رویکرد ما این است هر واحدی که بتواند اتفاق خاصی را در حوزه بهره‌وری و توجه به کارگران رقم بزند، در اولویت گره گشایی از مشکلات و مسائل قرار داده شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه نباید سودآوری تولید از محل سوبسیدهای انرژی باشد، خاطرنشان کرد: تحقق این موضوع باید از محل بهره‌وری رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات کارگران آشنا هستم و در یک هفته اخیر هم در دیدار با کارگران با مشکلات آن‌ها بیشتر آشنا شدم، اضافه کرد: متأسفانه برخی مشکلاتی که به‌راحتی می‌تواند حل شود به دلیل نبود تدبیر ادامه‌دار می‌شود.

کد خبر 750128

دیگر خبرها

  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان مرکزی قشر کارگر هستند