Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان گفت: به امر به معروف و نهی از منکر باید به صورت جامع و به عنوان فرهنگ نگاه کرد که تا به حال انجام نشده، حتی مدیران دستگاه‌های مربوطه در بسیاری از جلسات حاضر نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برخورد با بخشی از رواج ضدارزش‌ها و منکرها در جامعه با رویکردهای آینده جبران خواهد شد، افزود: البته منظور از این رویکردها دیوارکشی و برخورد خشن نیست بلکه انتظار است فضای نظام اسلامی فضای حاکم شدن بر مرزهای اخلاقی باشد که تحقق این امر نیاز به عمل، تقویت انگیزه و تغییر نوع نگاه دارد.

نگذاریم ارزش چادر کمرنگ شود

وی با بیان اینکه حداقل کاری که در مورد عفاف و حجاب می‌توان انجام داد این است که نگذاریم ارزش چادر کمرنگ شود، ادامه داد: امروز برخی‌ها سعی می‌کنند با چادر مقابله کنند و این در صورتی است که افرادی که با چادر کار می‌کنند اقرار می‌کنند کار با چادر نه تنها مانع نیست بلکه کمک کننده است و سبب سلامت و عفت جامعه می‌شود.

بانوان چادری مشغول به کار تشویق شوند

نکونام بیان کرد: لذا حداقل کار این است که در هفته عفاف و حجاب ستاد احیای امربه‌معروف در ادارات حاضر و از بانوان چادری مشغول به کار مصاحبه بگیرد و با هدایایی از آنان تجلیل شود تا این فرهنگ به این شکل ترویج شود.

امام جمعه شهرکرد خطاب به اعضای ستاد امر به معروف، اظهار کرد: از عملیاتی نشدن انتظارات نگران باشید و خسته نشوید کارها را دنبال کنید و سختی‌ها را به جان بخرید.

اجرای طرح «محله پیشران شهر پیشرفته» در شهرستان بروجن

حجت الاسلام ابوالفضل احمدی برگزاری جلسات سیاستگذاری، را از مصوبات جلسه قبل دانست و گفت: تصویب و مطالعه کلیات «محله پیشران شهر پیشرفته» و دریافت پیشنهادات از دستگاه‌ها یکی دیگر از مصوبات بود که هیچ پیشنهادی دریافت نشد و کار توسط معاونت مطالبه‌گری ستاد ادامه پیدا کرد و با اعلام آمادگی نماینده مردم در شهرستان بروجن به زودی طرح در بروجن عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/68036/م

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری هفته حجاب شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: امروز، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه در همه شهر‌ها و روستا‌های گیلان برگزار خواهد شد .
همچنین نمازجمعه رشت ، امروز به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود