Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:26:15 GMT

هافبک سپاهان با رکورد ویژه به تیم سابق رسید

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۵۱۶۲

هافبک سپاهان با رکورد ویژه به تیم سابق رسید

جلال علی محمدی در مصاف با ماشین سازی 109 پاس صحیح ارسال کرد که در نوع خود بسیار جالب توجه است.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان با محرم نویدکیا تمایل به انجام بازی مالکانه و دادن پاس های متوالی برای باز کردن خط دفاعی حریفان دارد و در آخرین مسابقه این تیم برابر ماشین سازی، با توجه به آرایش کاملا تدافعی شاگردان علیرضا اکبرپور، بازیکنان سپاهان این فرصت را داشتند تا به راحتی تا پشت محوطه جریمه پیش بیایند و آنجا بود که با پاس های کوتاه و سریع سعی بر پیدا کردن راهی برای نفوذ داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همین موضوع سبب شد تا بیشترین مالکیت توپ در هفته‌ای که گذشت به نام سپاهان بخورد و جالب اینکه بیشترین ارسال پاس در طی فصل و در طول یک مسابقه نیز به نام طلایی پوشان اصفهانی خورد تا آنها با دادن 723 پاس بهترین رکورد را از این حیث در فاصله 4 هفته مانده به پایان مسابقات به نام خودشان بزنند.


در آمارهای فردی نیز جلال علی محمدی رکوردی ویژه را به نام خودش ثبت کرد و با ارسال 109 پاس از 723 پاسی که طلایی پوشان در جریان پیروزی یک بر صفر مقابل ماشین سازی ثبت کردند، نشان داد چقدر مهره ارزشمندی در پیاده سازی استراتژی های محرم نویدکیا به شمار می رود.

 


جلال علی محمدی پس از بازی های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا با اصرار محرم نویدکیا در نهایت برای چندمین مرتبه به سپاهان بازگشت. در دوران حضور ویسی ابتدا این اجازه به علی محمدی داده نشد ولی پس از حضور مهدی تارتار، این مربی تعامل خوبی با باشگاه سپاهان و هافبک سابق خودروسازها داشت و رضایتنامه این بازیکن را برای بازگشت به تیم محبوبش صادر کرد.


امروز حالا در شرایطی دو تیم سپاهان و پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم می روند که احتمالا باز هم شاهد یک بازی تهاجمی از سوی شاگردان محرم خواهیم بود و باید دید این دیدار سرنوشت ساز در روزی که سپاهانی ها امیدوار به توقف یا شکست پرسپولیس در اهواز هستند، چطور پیش خواهد رفت.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان علی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ محمد محمدی گفت: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول ۷کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شد که ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: همزمان با این اقدامات خط انتقالی بطول ۵ کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا شروع که به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.

محمدی یادآور شد: با اتمام نصب انشعابات، شبکه آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می‌شود که امیدوارم با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل معارضین هم مرتفع گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات فوق ۳۰۰ خانوار با جمعتی بالغ بر ۱۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌گردند.

دکتر محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، خاطرنشان ساخت: با روی کار آمدن دولت کار و فعالیت و توجه ویژه به تامین آب شرب پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی، آبفای استان در تلاش است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، آب شرب سالم و پایدار تامین و در دسترس مردم قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟