Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-07@16:13:26 GMT

اعلام فهرست کشورهای ممنوعه و پرخطر برای سفر خارجی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۵۱۷۱

اعلام فهرست کشورهای ممنوعه و پرخطر برای سفر خارجی

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، جدیدترین فهرست منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، ۱۲ کشور در فهرست قرمز و ۲۲ کشور در فهرست مقاصد پرخطر قرار گرفته‌اند که ورود برای کشورهای قرمز کرونایی ممنوع و برای کشورهای دارای ریسک بالا با رعایت پروتکل‌ها و بنا به شرایطی مجاز شناخته شده است.

 در روزهای گذشته و در پی شیوع و گسترش ویروس کرونای دلتا، پروتکل‌های جدیدی برای پروازهای خارجی و فهرست‌بندی کشورهای پرخطر و ممنوعه اعلام شده است که بر این اساس مسافران قبل از سفر به ایران باید آن را مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشورهای بوتسوانا، برزیل، اسواتینی، هند، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، نپال، آفریقای جنوبی، زامبیا، اروگوئه و زیمبابوه در فهرست کشورهای قرمز قرار دارند و ورود مسافران از این مقاصد به ایران ممنوع است.

بر این اساس اگر مسافری در چهارده روز گذشته به این کشورها سفر کرده باشد یا بیش از چهار ساعت در این کشورها بوده باشد اجازه ورود به ایران را ندارد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد

انتشار تصویری از تعرفه عضویت در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب در فضای مجازی خبرساز شد.

میلاد نوری یکی از شهروندان این عکس را منتشر کرد و نوشت:

عضویت باشگاه انقلاب برای ایرانی‌ها سالی ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان شده.

برای "افراد خارجی" ۳.۰۹۱.۵۰۰ تومان. تقریبا ۴۰۹.۰۰۰ تومان کمتر از ایرانی‌ها.

برای ایرانی‌ها دیگه امکان یک بار ورود وجود نداره. اما برای خارجی‌ها امکان ورود مهمان با ۳۷.۲۰۰ تومان (کمتر از یک دلار) شرایط فراهمه.

منبع: برترین‌ها

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جریمه بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز روزانه حدود۱.۲میلیون تومان است
  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • تاثیر مهاجرت‌ اتباع خارجی غیرمجاز بر صنف‌های شغلی
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • روزنامه ایتالیایی: ناتو در جنگ اوکراین برای خود دو خط قرمز مشخص کرده است
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد
  • ورود انبوه اتباع غیرمجاز افغانستانی به ایران تبعاتی برای سایر اتباع مجاز دارد