Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده گردان‌های سید الشهدا عراق می‎گوید که مقاومت انتقام شهادت نیرو‌های حشد الشعبی را از آمریکا خواهد گرفت.

خبرگزاری میزان - «ابو آلاء الولائی»، فرمانده گردان‌های «سید الشهداء» عراق، می‎گوید «می خواهیم عملیاتی را انجام دهیم که همه آن را انتقام از واشنگتن توصیف کنند.»

این فرمانده ارشد مقاومت عراق در مصاحبه با خبرگزاری «آسوشیتد پرس» ضمن اشاره به شهادت ۴ نفر از اعضای سازمان حشد الشعبی در جریان تجاوز اخیر آمریکا به منطقه «البوکمال» در مرز عراق و سوریه، گفت «خواهان عملیاتی متناسب با شهادت این ۴ نفر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گفته وی، «می خواهیم این عملیاتی باشد که در آن همه می‌گویند آن‌ها از آمریکا انتقام گرفته‎اند؛ این عملیات، کیفی خواهد بود که می‌تواند از طریق هوا و یا دریا، در امتداد مرز عراق، در منطقه و یا هر جایی صورت بگیرد؛ این یک جنگ علنی است.»

بیشتر بخوانید: حمله به پایگاه های آمریکایی «التوحید» و «عین الاسد» واکنش حشدالشعبی به حمله هوایی آمریکا به مرزهای عراق و سوریه

فرماندهان و سران گروه های مقاومت عراق در پی تجاوز اخیر آمریکا و شهادت نیروهای حشد الشعبی، ضمن محکوم کردن تجاوز اخیر آمریکا، بر مقابله با نیروهای آمریکایی تاکید کردند.

حشد الشعبی نیز در بیانیه‎ای اعلام کرد «ما با شدیدترین عبارات این حمله را محکوم و نسبت به آن ابراز انزجار می‌کنیم و بار دیگر بر حق قانونی خود برای پاسخ به این تجاوز‌ها و مجازات مرتکبان آن تاکید می‌کنیم؛ این حمله در چارچوب تضعیف عراق و نیرو‌های امنیتی و حشدالشعبی صورت گرفت؛ این حمله همچنین نقض حاکمیت عراق همزمان با رژه بزرگ حشدالشعبی به مناسبت تاسیس این سازمان صورت گرفت.»

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق مصطفی الکاظمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عراق عراق مصطفی الکاظمی حشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی ساعات آتی بیانیه‌ای مهم درباره عملیات نظامی عصر امروز به یک کشتی عبوری مشکوک در سواحل یمن منتشر خواهد کرد.

گفتنی است پیشتر عصر امروز (دوشنبه)، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

کد خبر 6092612

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • تصمیم گیری نهایی اسرائیل درباره حمله به رفح ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • آیا رژیم صهیونیستی به رفح حمله می‌کند؟
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است