Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور ۶ پروژه توسعه‌ای منطقه آزاد چابهار را به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، رئیس جمهور صبح امروز 6 پروژه زیربنایی، اقتصادی و تولیدی منطقه آزاد چابهار با اشتغال‌زایی مستقیم 163 نفر و غیرمستقیم 350 نفر را از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

پروژه‌های افتتاح شده با اعتبار یک هزار و 930 میلیارد ریال شامل فاز سوم کارخانه "آریاپروفیل"، هتل سه ستاره، آماده‌سازی مشارکتی زمین‌های 11 هکتاری منطقه آزاد، پروژه‌های مشارکتی احداث مدرسه، زمین‌های چمن و خانه‌های امید روستایی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه و واحد بازیافت فلزات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاز سوم کارخانه آریاپروفیل شامل خط تولید و تست لوله‌های گاز است که توسط شرکت تعاونی آریاپروفیل با اعتبار 650 میلیارد ریال اجرا شده که در این خط 40 نفر به صورت مستقیم و 140 نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار می‌شوند. همچنین هتل سه ستاره "گیلان" با اعتبار 550 میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث شده  که زمینه اشتغال مستقیم 35 نفر و غیرمستقیم 105 را فراهم کرده است.

پروژه بعدی سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای فراهم کردن زمینه جذب سرمایه‌گذاری بوده و شامل طرح آماده‌سازی زمین‌های 11 هکتاری منطقه آزاد به صورت مشارکتی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد چابهار بوده که با اعتبار 300 میلیارد ریال اجرایی شده است.

پروژه بعدی در حوزه مسئولیت اجتماعی شامل احداث مدرسه، زمین‌های چمن و خانه‌های امید روستایی بوده با اعتبار 230 میلیارد ریال بوده که به صورت مشارکتی توسط سازمان منطقه آزاد و خیران به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسید و در این حوزه 55 نفر به صورت مستقیم و 110 نفر غیرمستقیم مشغول به کار می‌شوند.

واحد بازیافت فلزات نیز که عملیات اجرایی آن توسط بخش خصوصی با اعتبار 230 میلیارد ریال اجرا شده که برای 34 نفر به صورت مستقیم و 90 نفر غیرمستقیم شغل ایجاد می‌کند نیز به بهره‌برداری رسید.

همچنین در این مراسم از پروژه پیاده‌سازی دانش مدل‌سازی اطلاعات ساخت(BIM) در منطقه آزاد چابهار رونمایی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چابهار افتتاح پروژه منطقه آزاد چابهار میلیارد ریال نفر به صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار دادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

رایگان شدن درمان کودکان تا 7 سال سرمایه‌گذاری برای آینده است

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد