Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:40:03 GMT

رئیس هیات والیبال گلستان ابقاء شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۵۵۴۶

رئیس هیات والیبال گلستان ابقاء شد

ایسنا/گلستان «عیسی سنگدوینی» برای چهار سال دیگر در سمت خود به‌عنوان رئیس هیات والیبال استان گلستان ابقاء شد.

مجمع انتخاباتی هیات والیبال گلستان ظهر امروز سه‌شنبه (۱۵ تیرماه) با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضا در گرگان برگزار شد.

با رای اعضای مجمع، عیسی سنگدوینی به‌عنوان تنها کاندیدا تصدی ریاست هیات والیبال گلستان با انصراف دو کاندید دیگر، با کسب ۱۰ رای از مجموع ١٢ رای مأخوذه، برای دومین مرتبه به مدت چهار سال، سکاندار این هیات ورزشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این مجمع گفت: گلستان در زمینه والیبال استعدادهای خوبی هم در بخش آقایان و هم بانوان دارد و در واقع پایتخت والیبال کشور به حساب می‌آید.

قاسمعلی برزمینی بیان کرد: این آمادگی وجود دارد که آکادمی بین‌المللی والیبال به گلستان واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد زیرساخت‌های مناسب، آمادگی برگزاری مسابقات بین‌المللی و کشوری در گلستان فراهم شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به ظرفیت ویژه والیبال ساحلی در این استان اشاره کرد و گفت: ۹۰ درصد اعضای تیم ملی و کادر فنی در رشته والیبال ساحلی گلستانی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی گلستان هیات والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی که توانسته بودند بر بام والیبال جهان قهرمانی کسب کنند؛ اظهار کرد: حضور دو نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

وی با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، عنوان کرد: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

زارعی کوشا گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌های که انجام شده است امید داریم این مهم با راه اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدی می‌تواند به حمایت از ورزش کمک کند.

زارعی کوشا گفت: مجموعه استانداری با تمام توان در خدمت ورزش استان است و تا کنون نیز با توجه به ظرفیت‌هایی که داشته است به تیم‌های ورزشی کمک کرده است.

استاندار کردستان در پایان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: امروزه والیبال کردستان باتوجه به این افتخار باعث شده که این رشته در بین خانواده از جایگاه خاصی برخوردار باشد و این مهم می‌طلبد که توجه و برنامه ریزی دقیق‌تری انجام گیرد

کد خبر 6095334

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس