Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، طلال دویکات سخنگوی رسمی سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که این سازمان مسئولیت فوت «نزار بنات»، فعال سیاسی را برعهده می گیرد، زیرا این اتفاق در حین بازداشت وی رخ داد.

وی اعلام کرد که بازداشت نزار بنات به دنبال تصمیم دادستانی صورت گرفت و دستگاه امنیتی تنها یک نهاد اجراکننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب قبل از بازداشت نزار، با وی تماس گرفته شد، اما نزار بنات به تندی رفتار کرد و کاملاً واضح بود که هرگز برای بازجویی حاضر نخواهد شد. این امر نهاد امنیتی را ناچار ساخت به منزل وی بروند.

دویکات افزود: ما ۱۴ نظامی که برای بازداشت بنات عازم شدند را توقیف کرده ایم و تحقیقات به طور فشرده در حال انجام است تا برای کسانی که محکومیتشان در این پرونده ثابت می شود کیفر خواست صادر گردد. زیرا دادگاه نظامی اهتمام دارد هرچه سریعتر به نتیجه برسد تا به شهروند فلسطینی بگوییم که زندگی مسالمت آمیز از اولویتهای تشگیلات خودگردان فلسطین است.

نزار بنات ۴۳ ساله یکی از کسانی است که در شبکه های اجتماعی به شدت از تشکیلات خودگردان و رئیس آن محمود عباس انتقاد می کرد.

وی حدود دو هفته پیش و چند ساعت پس از دستگیری توسط عناصر دستگاه امنیتی محمود عباس به قتل رسید.

کد خبر 5251948

منبع: مهر

کلیدواژه: نزار بنات فلسطین محمود عباس ایالات متحده امریکا افغانستان عراق فلسطین روسیه رژیم صهیونیستی طالبان ایران برجام لبنان سوریه جنبش حماس عربستان سعودی ولادیمیر پوتین نزار بنات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل

 سازمان اسناد و کتابخانه ملی: محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهر‌هایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهر‌های شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال ۱۳۷۷ خودش را بازنشسته کرد و در سال ۱۳۷۸ عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

عکس زیر از محمود پاکزاد مربوط به کاخ گلستان در سال ۱۳۲۵ است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد