Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، منتخبین ششمین دوره شورای شهر تهران همزمان با فرا رسیدن روز شهرداری و دهیاری بیانیه ای منتشر کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همشهریان بزرگوار و فهیم

با سلام و احترام

خدا را شاکریم که لطف پروردگار و محبت همشهریان عزیز نصیب ما گردید تا فرصت خدمتگذاری به بهترین مردمان عصر را در ام القرای جهان اسلام داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها و به تبع آن انتخاب شهرداران و دهیاران از بارزترین جلوه‌های مردم سالاری، تمرکز زدایی، مشارکت مردم در تصمیمات و واگذاری امور به ایشان است که از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتخاب شهرداران و دهیاران از سوی شورا‌ها به عنوان مدیران محلی منجر به تمرکز زدایی و توسعه همه جانبه شهر‌ها و روستا‌ها مطابق با نیاز‌های محلی و ایده‌های نخبگان خواهد شد که ضمن تعامل و هم افزایی با سایر دستگاه ها، زمینه ساز آغاز گام‌های مثبتی در برقراری عدالت در ارائه خدمات است.

نامگذاری چهاردهم تیرماه به نام روز شهرداری و دهیاری به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی موید نقش، اهمیت وجایگاه فعالان این عرصه در تحقق زندگی بهتر برای شهروندان است.

تلاش‌های شبانه روزی که منجر به هویت بخشی به سیما و کالبد شهر و روستا، توسعه، استانداردسازی و ایمن‌سازی ابنیه و اماکن، صیانت و احیای بافت قدیم و پاسداشت میراث ارزشمند تاریخی، حفاظت از محیط زیست، توسعه فضای سبز، توسعه راه‌های ارتباطی، حمل و نقل عمومی و بنا‌های عمرانی و خدماتی منطبق با معماری ایرانی اسلامی و تسهیل نمودن مسیر خدمت رسانی به مردم در بخش‌های مختلف میگردد.

در ابتدا این روز را خدمت همکاران پرتلاش، عالم و با تجربه خود در شهرداری تهران تبریک عرض مینماییم و آرزو میکنیم که دست در دست هم و با همت و تلاش جهادی کارنامه درخشانی در خدمت رسانی به مردم داشته باشیم و ضمن تغییر چهره شهر زمینه ساز توسعه همه جانبه و متوازن در عرصه‌های خدمت رسانی، خدمات شهری، عمرانی، شهرسازی و فرهنگی و اجتماعی باشیم و حلاوت زندگی بهتر در پایتخت را با مشارکت دادن شهروندان علی الخصوص بانوان، جوانان و نخبگان در عرصه مدیریت شهری در کنار اعظای محترم شورایاری محلات بچشیم.

خدمتگذاران شما در ششمین دوره شورای اسلامی شهر ت هران، ری و تجریش از زمان اعلام نتایج انتخابات در تلاش هستند تا زمینه‌های تغییر ریل در شیوه مدیریت شهر به مدیریت جهادی را فراهم نمایند علی الخصوص در تلاش هستند با برگزاری جلسات گوناگون با خبرگان و نخبگان ضمن دستیابی به شاخص‌ها و گزینه‌ها زمینه انتخاب شهرداری جهادی، انقلابی، پاکدست، متخصص و مدبر را فراهم نمایند.

۱۴ تیرماه را یهانه میسازیم برای هم پیمانی با شما شهروندان فهیم و مهربان و همکاران عزیز و خدوم که در چهار سال پیش رو لحظه‌ای از مسیر خدمت گذاری و تلاش خارج نشده و از کوشش باز نایستیم تا شهری شاد، توسعه یافته، عاری از آسیب‌های اجتماعی و فقر داشته باشیم.

کوچه به کوچه این شهر مزین به نام بزرگ مردان و زنانی است که با اهدا جان خود امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند و نام آن‌ها دینی است بر ما تا شهری در خور نام‌های بزرگ این ستاره‌ها بسازیم.

منتخبان مردم شریف تهران، ری و تجریش در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران
۱۴ تیرماه ۱۴۰۰

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای ششم شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس؛ شهردار بندرعباس گفت: در این مراسم کارگران زحمتکش پاکبان، فضای سبز و بخش‌های عمرانی و خدمات شهری حضور دارند.
مهدی نوبانی افزود: پرداخت به موقع حقوق کارگران و به روز کردن بیمه‌ها در اولویت شهرداری است.
وی گفت: طرح طبقه بندی مشاغل برای کارگران آماده شده است که بر اساس آن حقوق و مزایای آنها بر اساس سختی کار پرداخت می‌شود.
شهردار بندرعباس گفت: از دو سال گذشته تاکنون ۱۱ نفر از کارگران حین کار، جان خود را از دست داده اند.
نوبانی افزود: در تلاش هستیم تا همسر و یا فرزند فوت شدگان در شهرداری بندرعباس مشغول به کار شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این مراسم گفت: اکنون فاصله پرداخت حقوق کارگران در شهرداری بندرعباس به کمتر از یک ماه رسیده است.
مصیب نظری افزود: برای راه اندازی مرکز رفاهی و درمانی ویژه کارگران شهرداری در تلاش هستیم.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بخشی از زحمات کارگران باید با پرداخت به موقع حقوق جبران شود.
احمد مرادی افزود: حقوق و بیمه از مطالبات اصلی کارگران است که باید به آن توجه شود.
وی گفت: تلاش همه ما در مجلس شورای اسلامی نیز برای وضع قانون به نفع جامعه کارگری است.

بیشتربخوانید:  تجلیل از کارگران نمونه جزیره هرمز
سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان نیز گفت: پرداخت حقوق کارگران باید در اولویت هر سازمانی قرار گیرد و بقیه امور در مراحل بعدی است.
در پایان این مراسم از ۱۸ کارگر نمونه در بخش‌های مختلف شهرداری بندرعباس و ۱۱ خانواده کارگران که جان خود را از دست دانده اند، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز