Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مرکز مطالعات اسرای فلسطین در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۶ ماهه نخست سال جاری ۵۲۶۰ فلسطینی را بازداشت کرده است.

بر پایه این گزارش، ۹۲ نفر از بازداشت شدگان زن و ۸۸۰ نفر هم کودک بوده‌اند.

شمار زیادی از بازداشت شدگان در مقابل پرداخت جریمه‌های مالی آزاد شدند اما ده‌ها نفر همچنان در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رژیم صهیونیستی در این مدت ۱۹ خبرنگار و ۷ نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین را هم به اسارت گرفته است.

هم اکنون ۱۳ نفر از نمایندگان ملت فلسطین در زندان‌های رژیم صهیونیستی در بند اسارت هستند.

علاوه بر صهیونیست ها ، تشکیلات خودگردان فلسطین هم فراتر از اختیارات خود اقدام به دستگیری و بعضا ضرب و شتم فعالان مدنی و سیاسی فلسطینی می کند.

اوایل هفته جاری ۲۱ موسسه حقوقی فلسطینی پس از برگزاری نشستی، حملات سرکوبگرانه سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین به تجمعات اعتراض آمیز فلسطینیان پس از ترور نزار بنات فعال سیاسی فلسطینی را محکوم کردند.

این موسسات استفاده نیروهای امنیتی رسمی و لباس شخصی‌های تشکیلات خودگردان از زور مفرط برای سرکوب اعتراضات در شهرهای کرانه باختری را به شدت محکوم کرده و نسبت به ادامه سرکوب‌های وحشیانه سرویس‌های امنیتی هشدار دادند.

نزار بنات ۴۳ ساله یکی از کسانی بود که در شبکه های اجتماعی به شدت از تشکیلات خودگردان و رئیس آن محمود عباس انتقاد می کرد. وی به گفته خانواده اش اوایل هفته گذشته چند ساعت پس از دستگیری توسط عناصر دستگاه امنیتی فلسطینی به قتل رسید.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: تشکیلات خودگردان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6089283

دیگر خبرها

  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد