Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، میزان کالا‌های اساسی موجود در بنادر کشور تا پایان ۱۲ تیر ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

روانبخش بهزادیان میزان کالاهای اساسی موجود در بنادر کشور تا پایان ۱۲ تیرماه سال جاری را اعلام کرد و گفت: ۴ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۱۳۷ تن کالای اساسی در ۱۱ بندر کشور موجود است.

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، تا پایان ۱۲ تیرماه سال جاری میزان کالا‌های اساسی در ۱۱ بندر امیرآباد، نوشهر، انزلی، امام خمینی (ره)، شهیدرجایی، چابهار، آستارا، فریدونکنار، لنگه، شهیدباهنر، خرمشهر، معادل ۴ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۱۳۷ تن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل گندم، ذرت، جو، سویا، برنج، شکر، روغن خام و دانه‌های روغنی است.

میزان تفکیکی کالا‌های اساسی در بنادر ایران
مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی در رابطه با میزان کالا‌های اساسی به تفکیک بنادر، گفت: در بندر امیرآباد ۳۷۵ هزار و ۵۱۲ تن، نوشهر ۲۰۶ هزار و ۲۵۶ تن، انزلی ۷۲ هزار و ۸۸۲ تن، امام خمینی (ره) ۳ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۲۰۷ تن، شهیدرجایی ۲۶۸ هزار و ۲۵۹ تن، چابهار ۱۷۳ هزار و ۱۲۸ تن، آستارا ۵ هزار و ۱۲۸ تن، فریدونکنار ۹۴ هزار و ۲۳۶ تن، لنگه ۷۰ تن، شهیدباهنر ۱۲۶ تن و بندر خرمشهر ۳۳۳ تن است.

بهزادیان در مورد شناور کنار اسکله در بنادر کشور تا پایان ۱۲ تیرماه سال جاری، افزود: ۱۹ فروند شناور کنار اسکله با تناژ ۴۷۲ هزار و ۵۲۶ تن قرار دارند و ۲۸ فروند شناور نیز با تناژ یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۷۲۴ تن تا این تاریخ در لنگرگاه منتظر بودند.

وی در مورد تعداد کامیون خروجی از این بنادر، تصریح کرد: ۲ هزار و ۲۰۷ کامیون با تناژ ۴۷ هزار و ۹۴۲ تن و تعداد ۷۵ واگن نیز با تناژ ۴ هزار و ۱۲۵ تن از بندر خارج شده اند.

/خبرگزاری صدا و سیما 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کالا های اساسی بنادر کشور تا پایان ۱۲ میزان کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله

طرز علی، معاون ارزی مرکز مبادله طلا و ارز  در رسانه ملی در خصوص تامین ارز از ابتدای فروردین تا ۷ اردیبهشت ماه گفت: تامین ارز برای کالای اساسی با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ۱۰۲۶ میلیون دلار، برای کالا‌های تجاری با نرخ ۴۱ هزار تومان ۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون دلار و برای واردات در قبال صادرات با نرخ توافقی ۶۸۹ میلیون دلار تامین ارز داشتیم و در مجموع ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله داشتیم.

او همچنین افزود: برای کالا‌های اساسی دارو هم ۹۳۰ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله در مدت زمان مشابه صورت گرفته است و برای کالا‌های پزشکی و دارو هم ۹۶ میلیون دلار تامین شده است که در در مجموع یک میلیارد و ۲۶ میلیون دلار ارز تامین شده است.

وی بیان کرد: تامین ارز صنایع از ابتدای سال تا کنون در سامانه نیما ۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون دلار بوده و دربخش واردات در مقابل صادرات ۶۸۹ میلیون دلار تامین شده است.

طرز علی در خصوص آمار تجمیعی معامله شمش طلای مرکز مبادله ایران گفت: تا به امروز ۲۰ حراج انجام شده است که معادل ۲ هزار ۷۱۶ کیلوگرم طلا در این بازار عرضه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد