Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اطلاعات تأیید شده، گروه‌های گشت و نیروهای امداد و نجات وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه قطعات هواپیمای مسافربری آن-۲۶ با ۲۸ مسافر و خدمه را در مناطق ساحلی منطقه کامچاتکا پیدا کردند، این حادثه بازمانده‌ای ندارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، دفتر مطبوعاتی هواپیمایی روسیه دقایقی قبل اعلام کرد که نیروهای امداد و نجات وزارت حوادث غیرمترقبه قطعات باقی مانده از هواپیمای مسافری آن-26 مفقود شده در منطقه کامچاتکا را پیدا کردند و دیگر مشخص شده که هیچیک از سرنشینان زنده نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دفتر با مشخص کردن محل سقوط این هواپیما در 4 الی 5 کیلومتری از باند فرود در خطوط ساحلی منطقه، افزود که کار به خاطر شرایط خاص جغرافیایی منطقه کمی دشوار است.

"آلکسی خرابروف" مدیرکل شرکت هواپیمایی کامچاتکا نیز تأیید کرد که لاشه هواپیمای مسافربری آن-26 پیدا شده است. به گفته وی، هنوز نمی‌توان بطور دقیق جزییات را مشخص کرد و با روشن شدن هوا شخصاً به منطقه عزیمت خواهد کرد.

هواپیمای مذکور که امروز (سه‌شنبه) با 22 مسافر، از جمله دو کودک خردسال و چند مقام دولتی منطقه و 6 خدمه، در مسیر پتروپاولوفسک به سمت پالانا در منطقه کامچاتکا در حال پرواز بود، قبل از نزدیک شدن به باند فرود، از صفحه رادار مرکز کنترل هوایی ناپدید شده بود.  

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اخبار روسیه منطقه کامچاتکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و پیدا شدن ۲ قبضه نارنجک در مهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ تعداد ۲ قبضه نارنجک از نوع ۴۰ تیکه در محدوده نرسیده به روستای قدیم چنگوله مهران پیدا شد که گروه مین یاب مستقر در مهران با حضور در منطقه، نارنجک‌ها را خنثی و منطقه را پاکسازی کردند.

دیگر خبرها

  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • بارش باران و پیدا شدن ۲ قبضه نارنجک در مهران
  • لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان کشف شد
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در یک منطقه شکار ممنوع/ عکس
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان