Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تخریب ۹ ویلای غیرمجاز در نور

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: به منظور حفظ اراضی ملی و کشاورزی، طرح جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این شهرستان به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این راستا ماموران با هماهنگی‌های قضائی و همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی موفق به شناسایی واحد ساختمانی غیر مجاز در این شهرستان شدند.

سرهنگ داداش تبار از تخریب ۹ ویلا و واحدساختمانی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات ۴ هزارمتر مربع از اراضی کشاورزی در یکی از روستای بخش چمستان این شهرستان رهاسازی شد.

کشف ۹ دستگاه تولید ارز دیجیتال در بابلسر

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از مخلان امنیت اقتصادی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسرگفت: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ زارع از کشف ۳۰ ماینر قاچاق به همراه متعلقات آن در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش تجهیزات کشف شده بالغ بر ۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم برق در تنکابن

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم برق در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان در حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.

سرهنگ شعبانی افزود: متهمان در بازجویی به عمل آمده تاکنون به ۲۳ فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع در این شهرستان اعتراف کردند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت و ساز های غیرمجاز قاچاق کالا و ارز ارز دیجیتال فرمانده انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی

نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری زوج سوداگر مرگ قاچاقچی سوخت نقره داغ شد نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی