Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست شرکت گاز استان مازندران با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی این استان به 95 درصد می‌رسد، اعلام کرد که تا پایان امسال به 114 روستای دیگر استان گازرسانی می‌شود.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مقدم بیگلریان در حاشیه نشست مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت اظهار کرد: ان‌شاءالله با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی روستایی، ضریب نفوذ گاز در این حوزه تا پایان سال به 95 درصد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اهم برنامه‌های شرکت گاز استان مازندران در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، گفت: اجرای بیش از 900 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در زمینه گازرسانی به صنایع و سی‌ان‌جی، جذب حدود 157 مشترک جدید صنعتی، جذب 60 هزار و 817 مشترک جدید شهری و روستایی، همچنین اقدام در زمینه کاهش هدررفت گاز طبیعی، استفاده از کنتورهای ارتقایافته، مانیتورینگ ایستگاه‌های تقلیل فشار، شناسایی مصارف غیرمتعارف و تعمیر و کالیبراسیون، از اهم برنامه‌های شرکت گاز استان مازندران در سال 1400 است.
سرپرست شرکت گاز استان مازندران همچنین برنامه گازرسانی به 114 روستا تا پایان سال و بهره‌برداری از این طرح‌ها به‌گونه‌ای که ضریب پوشش گازرسانی روستایی به بالای 95.5 درصد برسد را از اهم برنامه‌های اولویت‌دار این شرکت در سال 1400 برشمرد.
به گفته بیگلریان، در سه ماه نخست امسال در استان مازندران در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاها 10 هزار مشترک جدید پذیرش شده و تعداد کل مشترکان استان، به یک میلیون و 514 هزار و 408 مشترک رسیده است.
وی در پایان درباره گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار کرد: در بخش صنایع نیز برای 80 واحد باقی‌مانده از مصوبه شورای اقتصاد برنامه‌ریزی شده که این واحدها شامل مرغداری، دامداری، گلخانه، کارخانه تولید آسفالت و ... است و امیدواریم تا پایان امسال، بیش از 75 درصد واحدهای مشمول مصوبه شورای اقتصاد را زیر پوشش قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت گاز استان مازندران تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب طرح جهاد آبرسانی در لرستان، اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی طرح در حال حاضر ۷۰.۲۵ است.

وی عنوان کرد: آبرسانی به ۷۰ روستای استان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: با اجرای این طرح تعداد ۱۲۵ روستا با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان لرستان قرار خواهند گرفت.

اکبریان، بیان کرد: با رایزنی انجام شده در سطح وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم، پیش‌بینی ما این است که در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.

وی افزود: قرارداد فاز دوم طرح جهاد آبرسانی استان به‌زودی نهایی می‌شود.

کد خبر 6098069

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از مازندران
  • مشکل آب روستای ریکای مهران مرتفع شد
  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • مازندران در دهه کرامت غرق در جشن و سرور می‌شود
  • اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مازندران
  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان