Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:59:28 GMT

این عکس قلی زاده چند لایک دارد؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۶۴۴۱

باشگاه شارلوا بلژیک با انتشار عکسی از بازیکن ایرانی خود، از ادامه برگزاری اردوی آماده سازی در هلند خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شارلوا که فصل گذشته را بسیار خوب آغاز کرد و هواداران این تیم امیدوار بودند پس از سالها بتوانند عنوان قهرمانی لیگ بلژیک را تصاحب کنند، اما در ادامه با افت شدیدی مواجه شده به نحوی که تا رتبه های نزدیک به گزینه سقوط پایین آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این وجود، شارلوا بدون کسب سهمیه اروپایی لیگ را به پایان رساند و چند روزی است که در شهر میرلو هلند اردوی پیش فصل خود را برای حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر بلژیک برپا کرده است.


حساب رسمی اینستاگرام شارلوا با انتشار عکسی از علی قلی زاده وینگر ایرانی خود در کنار امین بنچایب هافبک بلژیکی نوشته است که «این عکس چند لایک دارد؟».

 


قلی زاده که به همراه تیم ملی ایران موفق شد راهی مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی شود و برابر حریفان نیز عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت، طی هفته های گذشته شایعاتی پیرامون علاقه باشگاه نانت به او شنیده می شد که به نظر می رسد این انتقال منتفی شده باشد.

شارلروا علی قلی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شارلروا علی قلی زاده قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین، با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.



کد خبر 848183 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • هزاران کودک بی سرپرست و پناهجو در اروپا ناپدید شده اند
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • شبکه‌های اجتماعی یا ماشین‌های معتادساز
  • مرحوم طالب‌زاده جریان‌ساز بود + فیلم
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی