Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، وزارت کشور افغانستان اعلام کرد در نتیجه انفجار خودرو بمب گذاری شده در شهر قندهار، یک نیروی پلیس جان باخت و ۲۱ تن دیگر از جمله غیر نظامیان نیز زخمی شدند.

این رویداد ظهر امروز سه شنبه در حوزه هفتم شهر قندهار رخ داد و کاروان نظامیان افغان هدف قرار گرفت.

این انفجار در حالی به وقوع پیوست که «عبدالستار میرزکوال» سرپرست وزارت کشور و «ولی‌ محمد احمدزی» رئیس ستاد ارتش برای بررسی وضعیت امنیتی قندهار به مرکز این استان رفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون هیچ گروهی از جمله طالبان مسئولیت این انفجار را به‌عهده نگرفته ‌است.

کد خبر 5252046 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان ولایت قندهار انفجار خودرو بمبگذاری شده ایالات متحده امریکا افغانستان عراق فلسطین روسیه رژیم صهیونیستی طالبان ایران لبنان سوریه برجام جنبش حماس عربستان سعودی ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد (فیلم) لحظه انفجار وحشتناک چاه فاضلاب در تبریز (فیلم) لحظه وحشتناک انفجار مین در دست سربازان روس (فیلم)

دیگر خبرها

  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور