Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:58:14 GMT

شناگران خراسان رضوی در اردوی تیم ملی شنای معلولان

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۷۰۷۲

شناگران خراسان رضوی در اردوی تیم ملی شنای معلولان

ایسنا/خراسان رضوی شناگران خراسان رضوی به اردوی تیم ملی شنای معلولان ایران دعوت شدند.

سومین مرحله اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی جوانان شنای ایران در تبریز برگزار خواهدشد و در همین رابطه سرمربی تیم ملی اسامی دعوت‌شدگان به اردو را اعلام کرد.

با تصمیم کادرفنی تیم ملی، ابوالفضل پورظریف، محمدصالح عرفانیان و علی رشیدآبادی سه جوان خراسان رضوی به این اردو دعوت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اردوی تیم ملی شنای معلولان ایران در راستای حضور در مسابقات پاراآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱ از ۱۸ تیر ماه به مدت هشت روز در تبریز برگزار می‌شود.

مهدی بابادی در اردوی تیم ملی والیبال نشسته

همچنین گفتنی است شانزدهمین اردوی آمادگی مشترک تیم ملی والیبال نشسته ایران با تیم ملی روسیه برگزار می‌شود. این اردو از ۱۸ تیر ماه به مدت هشت روز در راستای آمادگی ملی پوشان برای اعزام به مسابقات پارالمپیک توکیو در تهران برگزار و از خراسان رضوی، هادی رضایی به عنوان سرمربی و مهدی بابادی به عنوان ورزشکار در اردو حضور خواهندداشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم ملی شنای معلولان تیم ملی والیبال نشسته اردوی تیم ملی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود