Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه ترکیه خبر داد مدافع ملی پوش ایرانی به تیم کایسری اسپور ملحق شد.

به گزارش طرفداری، سایت «timeturk» ترکیه خبر داد باشگاه کایسری سپور با مجید حسینی مدافع سابق ترابزون سپور قرارداد امضا کرد و بزودی به صورت رسمی این توافق اعلام خواهد شد.

کایسری سپور برای تقویت خط دفاعش برای فصل آینده با مجید حسینی مدافع ایرانی به توافق نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی به دلیل اختلاف مالی با باشگاه ترابزون سپور ماه گذشته از این تیم جدا شد.

حسینی از سال 2018 برای ترابزون سپور بازی می کرد. مدافع ملی پوش ایرانی در فصل گذشته 600 هزار یورو دستمزد سالیانه  داشت و در دو فصل ابتدایی حضورش 500 هزار یورو دریافت کرده است.

اخبار داغ 

شهلا جاهد در زمان اعدام چه گفت؟ / ناگفته های روز اعدام بعد از 11 سال برترین های قرن با حافظ کاظم زاده: شاید خود استقلالی ها هم انتخاب کنند، ترکیب قرمز باشد سوشا مکانی: من بهترین دروازه بان ایران، آسیا و لیگ نروژ هستم واکنش علی کریمی به قطعی برق پیانیچ و رد پیشنهاد بارسلونا برای فسخ قرارداد؛ احتمال کم بازگشت هافبک بوسنیایی به یوونتوس دور و نزدیک فوتبال؛ آیا لیونل مسی دیکتاتور بارسلونا است؟ (دوبله اختصاصی)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران

رسانه‌های ترکیه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران به تهیه گزاش درباره محصولات نظامی بخصوص در حوزه موشکی و پهپادی پرداختند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ترکیه نظیر NTV و CNNTURK با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی کشورمان به تهیه گزارش از تسلیحات ایران بخصوص در بخش های موشکی و پهپادی پرداختند.

موشکهای مورد استفاده ایران در عملیات وعده صادق مانند فاتح، خیبرشکن، عماد و پاوه از محصولات مورد توجه این رسانه ها بود.

پهپادهای غنیمتی از آمریکا که توسط ایران مهندسی معکوس شده است نیز از دیگر موارد مورد اشاره رسانه های ترکیه در این نمایشگاه بود.

پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در ترکیه بازتاب قابل توجهی داشت. بخشی آن را به عنوان یک نمایش یا تئاتر مورد انتقاد قرار دادند که توجه جهانی را از موضوع قتل عام مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی منحرف کرد اما بخش قابل توجهی نیز پاسخ یک کشور اسلامی به رژیم صهیونیستی دانستند که تاکنون بی سابقه بوده است.

فشار افکار عمومی در ترکیه به قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی باعث شد تا اردوغان تصمیم به کاهش این روابط بگیرد.

تا ماه گذشته بیش از 60 درصد فولاد وارداتی رژیم صهیونیستی از ترکیه تامین می شد و حدود 40 درصد سوخت مورد نیاز این رژیم نیز از طریق ترکیه به آنها می رسید.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ادعای آزادی‌خواهی آمریکا با «سرکوب معترض‌ها» زیر سوال رفته است
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد