Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورمحمدی روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات آب و برق استان افزود: موضوع قطعی برق به یکی از مسایل مهم و حساس جامعه تبدیل شده است که باید برای مدیریت آن برنامه ریزی های لازم انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش بارش و افزایش دما در وضعیت بحرانی قرار داریم ولی باید تدابیر لازم جهت مدیریت وضع موجود اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی با بیان اینکه صنایع و اصناف همیشه در کنار مدیریت استان بوده و با تمام برنامه های ارایه شده به خوبی همکاری و همراهی داشته اند، گفت: پیشنهاداتی از سوی شرکت های برق منطقه ای و توزیع ارایه شد که باید در جلسه ای مشترک با نمایندگان صنایع این پیشنهادات بررسی شود.

وی با اشاره به پیشنهاد شرکت برق منطقه ای آذربایجان مبنی بر شب کاری صنایع با مصرف بیش از سه مگاوات به مدت سه هفته ، گفت: ۷۰ کارخانه در استان بالای سه مگاوات مصرف دارند که این پیشنهاد باید در جلسه ای مشترک با دستگاه های مربوط و صاحبان این صنایع تشکیل و بررسی شود.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: در شرایط کنونی باید دست به دست هم دهیم و برای یک ماه آینده تامین و مدیریت برق اجرا شود و رسانه ها نیز مردم را برای همراهی بیشتر آگاه سازی کنند.

وی گفت: کمیته ای ایجاد شود تا در آن موضوع سهمیه استان نسبت به استان های مشابه بررسی و پیگیری شود .

پورمحمدی افزود: باید برای واحدهای صنعتی و تولیدی که در شرایط کنونی با برنامه های ارایه شده جهت مدیریت مصرف بار همکاری می کنند تشویقی در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: برای مدیریت مصرف بار قطع برق ادارات را به قطع برق مصارف خانگی ترجیح می دهیم و در صورت نیاز ساعت کاری ادارات را کاهش می دهیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: کاهش ۲۸ درصدی نزولات آسمانی و افزایش ۲.۳ درصدی دما موجب کاهش ۴۰ درصدی روان آب ها و آب سدها شده است و در نتیجه نیروگاه های آبی از مدار خارج شده اند.

محمدباقر هنربر افزود: افزایش دمای هوا توازن بین مصرف و تولید برق را بهم زده و مصرف نسبت به تولید افزایش یافته است.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل ناهماهنگی ها در اعمال خاموشی ها نارضایتی شدید در بین مردم استان ایجاد شده است.

هنربر با اشاره به اینکه در جلسات قبل تاکید شده بود که نباید برق ایستگاه های پمپاژ و چاه های آب قطع شود، گفت: این موضوع مورد توجه قرار نگرفته و قطعی های برق موجب شده در برخی از نقاط تبریز با قطعی آب نیز مواجه شویم.

در این جلسه گزارش اقدامات انجام‌ شده توسط شرکت های برق منطقه ای آذربایجان، توزیع برق آذربایجان شرقی و تبریز، آب منطقه ای آذربایجان شرقی و آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ارایه شد.

برچسب‌ها مصرف بهینه برق قطع برق استانداری آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصرف بهینه برق قطع برق استانداری آذربایجان شرقی مصرف بهینه برق قطع برق استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی منطقه ای قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اعظم السادات برغمدی اظهار کرد: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال استان می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآنی حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیر طرح ملی حفظ قرآن کریم کشور ادامه داد: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، تحقق خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی با خانواده‌ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی نظیری پیش روی دختران علاقه‌مند در استان آذربایجان شرقی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته بانوان علاقمند تبریزی به صورت مجازی از برنامه‌های آموزشی حفظ قرآن کریم بهره‌مند شدند.

چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" ویژه بانوان سراسر کشور در سال ۱۴۰۳ با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود