Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم سایپا گفت: به‌ نظر می‌ رسد که تعداد تعویض‌ ها در فوتبال ایران آزاد شده و با این حساب ما هم از بازی بعد ۱۰ تعویض انجام می‌ دهیم.

به گزارش طرفداری، فراز کمالوند با اشاره به تساوی یک بر یک تیمش برابر ذوب‌ آهن در دوئل حساس تیم‌ هایی که برای بقا می‌ جنگند به ایرنا گفت:

بازی خیلی خوبی را مقابل ذوب‌آهن انجام دادیم و مستحق پیروزی بودیم اما به هدفمان نرسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دقت کرده باشید در این بازی می‌توانستیم چند گل به حریف بزنیم اما با بدشانسی موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد.

کمالوند افزود:

ما حتی در دقایقی که تعداد نفرات تیم‌ها برابر بود نیز می توانستیم گلزنی کنیم و همان ابتدا چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم.

سرمربی تیم سایپا اضافه کرد:

من نمی‌دانم که برخی به چه مسائلی اعتراض می کنند؟ چرا خودمان را به کوچه علی چپ می‌زنیم؟ دیگر زمان آن به پایان رسیده که با سر و صدا خیلی اتفاقات پوشیده شود. خطایی رخ داد که جریمه آن مشخص بود. همه کارشناسان هم به آن اذعان داشتند. پس این همه سر و صدا برای چیست؟

کمالوند تصریح کرد:

متاسفانه بعد از آن صحنه هم تمام مسیر بازی تغییر کرد و تمام صحنه‌های ۵۰-۵۰ به نفع حریف سوت زده شد. ما از این موضوع صدمه دیدیم.

کمالوند در مورد پس گرفتن سه امتیاز بازی با پیکان درست شب قبل از دیدار این تیم برابر ذوب‌ آهن گفت:

ما قطعا پیگیر حق‌مان هستیم و این موضوع را از دادگاه عالی ورزش‌ (CAS) دنبال می کنیم. اگر دقت کرده باشید بلافاصله پس از حکم کمیته استیناف کمیته انضباطی هم رایی را صادر کرد که در نوع خود جالب بود.

کمالوند اضافه کرد:

طبق آن رای همه متخلفین این دیدار تبرئه شدند؛ مگر می شود؟ ظاهرا تعداد تعویض در فوتبال ایران آزاد شده است. اگر اینگونه است ما هم از بازی بعد در هر مسابقه ۱۰ تعویض انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم سایپا اضافه کرد:

کمیته استیناف به بندی اشاره کرد که اصلا مورد اشاره ما نبوده است. آنها به میزان تاثیرگذاری بازیکن تعویضی ششم اشاره کردند و گفتند که آن بازیکن تاثیر نداشته است؛ چرا تاثیر نداشته؟ از دید من اتفاقا تاثیرگذار هم بوده است. این تعویض دست کم ۳۰ ثانیه وقت بازی را گرفت آن هم در حساس ترین شرایط. چه کسی تضمین می دهد در آن ۳۰ ثانیه اتفاقی نمی‌ افتاد؟ شاید ما در آن ۳۰ ثانیه گل می زدیم.

کمالوند تصریح کرد:

خوشبختانه مردم ما خودشان همه چیز را می دانند. به نظر من بهتر است دنیا هم بفهمد که در فوتبال ما چیزی به نام «تخلف قانونی» وجود دارد.

کمالوند در مورد ادامه راه سایپا تا پایان لیگ اضافه کرد:

ما تلاش خودمان را می کنیم. ما هم خدایی داریم و مطمئن هستیم خدا جای حق نشسته است.

اخبار داغ 

شهلا جاهد در زمان اعدام چه گفت؟ / ناگفته های روز اعدام بعد از 11 سال برترین های قرن با حافظ کاظم زاده: شاید خود استقلالی ها هم انتخاب کنند، ترکیب قرمز باشد پاسخ تند باشگاه پرسپولیس به اظهارات مدیرعامل استقلال واکنش علی کریمی به قطعی برق پیانیچ و رد پیشنهاد بارسلونا برای فسخ قرارداد؛ احتمال کم بازگشت هافبک بوسنیایی به یوونتوس دور و نزدیک فوتبال؛ آیا لیونل مسی دیکتاتور بارسلونا است؟ (دوبله اختصاصی)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!

ظاهرا قرار است پسوند استقلال عوض شود.

طرفداری | استقلالِ با پسوندی جدید در مسابقات شرکت می‌کند.

چند وقت پیش بود که استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد و حالا خبر جدیدی به گوش می‌رسد.

ظاهرا قرار است پسوند استقلال، از تهران به خلیج فارس تغییر کند و آبی‌ها از این پس با نام استقلال خلیج فارس برابر سایر تیم‌های آسیا قرار بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم