Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در خصوص قطعی‌های برق اعمال شده خارج از برنامه، گفت: مشکلات فنی، بالا رفتن بار شبکه و خارج شدن پست‌های فوق توزیع از مدار سبب قطعی برق خارج از برنامه می‌شود.

 

وی اضافه کرد: حدود چهار پنج روز است در شبکه برق کشور مشکل حادی به وجود آمده، به طوریکه طی روز گذشته مجبور به اعمال برنامه‌های خاموشی در دو نوبت در برخی از محلات استان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه یادآور شد: طی سال‌های گذشته از نظر میانگین خاموشی در کل کشور جزء شرکت‌های برتر بودیم، البته این روزها هم به لحاظ خاموشی سهم کمتری را در کشور داریم ولی با این وجود با اعمال خاموشی‌ها ناراحت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هر روز صبح برنامه خاموشی از مدیریت شبکه برق ایران به شرکت توزیع برق منطقه‌ای ارسال می‌شود که بلافاصله یک تیم مهندسی برق برنامه خاموشی‌ها را تنظیم و در سایت و فضای مجازی بارگذاری می‌کنند.

مرآتی در توضیح بی‌نظمی‌های رخ داده در قطعی برق، افزود: سعی می‌شود برنامه خاموشی در موعد مقرر اعمال شود، ولی عواملی سبب به هم خوردن این برنامه‌ریزی می‌شود، از جمله اینکه براثر بالا رفتن بار شبکه و افت ولتاژ، پست‌های فوق توزیع از مدار خارج و سبب قطعی برق خارج از برنامه می‌شود.

وی با اشاره به وجود حدود ۸۰۰ هزار مشترک برق در استان، گفت: اگر هر مشترکی به اندازه ۱۰۰ وات مدیریت مصرف داشته باشد قسمت زیادی از مشکلات برطرف می‌شود و می‌توانیم از این مرز بحران عبور کنیم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: توزیع برق کرمانشاه خاموشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه