Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهچراغ مدیرکل فنی و حرفه ای استان سمنان در حاشیه جلسه شورای مهارت استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: دستور کار اول جلسه امروز بحث راه اندازی دپارتمان های تخصصی بود که گزارشات لازم در جلسه ارائه شد.

وی افزود: بحث کارگاه های آموزشی با کمک صنعت دستور دیگر جلسه بود که مقرر شد دستگاه های اجرایی کمک های لازم را دراین زمینه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فنی و حرفه ای استان سمنان ادامه داد: بحث مهارت افزایی دانشجویان نیز بحث دیگر جلسه امروز بود که مقرر شد با همکاری دانشگاه سمنان تلاش های لازم جهت کار دانشجویان با مشارکت شرکای اجتماعی صورت گیرد.

انتهای پیام /گ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای مهارت فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از نشست زمین و آب‌گرفتگی در خیابان علامه مجلسی خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره نشست زمین در یکی از خیابان‌های اصفهان، اظهار کرد: حادثه نشست زمین به طول هشت متر در عرض چهار متر در اثر شکستگی خط لوله آب‌رسانی ۳۰۰ میلی‌متری آزبست در خیابان علامه مجلسی رخ داده است.

وی افزود: حادثه مذکور باعث آب‌گرفتگی خیابان، پیاده‌رو و تعدادی از مغازه‌ها شد، عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی در محل اقدام کردند و تیم‌های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان آتش نشانی برای ایمن‌سازی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: لازم است بدانیم اقدامات لازم برای تخلیه آب انجام شد و پس از تخلیه آب و قطع جریان آن عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله اقدام خواهد شد.

کد خبر 748928

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی