Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ روح الله قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: در یک اقدام اطلاعاتی با شناسایی نیروهای اطلاعات سپاه این ناحیه یک انبار حاوی کالاهای قاچاق در محدوده منطقه ۲۰ شناسایی و کشف شد.

وی گفت: این انبار که اقدام به احتکار لوازم خانگی و همچنین لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال کرده بود پس از شناسایی توسط نیروهای اطلاعات سپاه شهرری و بعد از هماهنگی با دادستان شهرستان ری و صدور دستور قضایی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرری با تاکید بر مبارزه با فساد ادامه داد: نیروهای سپاه در کنار سایر نیروهای امنیتی و انتظامی برای مقابله با سودجویان و متخلفان همچنین جلوگیری از ایجاد اخلال در شبکه توزیع، انبارها را رصد و بازرسی می‌کنند.

قنبری در پایان خاطرنشان کرد: پرونده‌ تخلف برای این واحدها تشکیل و به مراجع مربوطه ارجاع شد لذا با رعایت احترام از همه فعالان اقتصادی درخواست داریم موازین قانونی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیرهای عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

کد خبر 6089856

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟