Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، روز گذشته تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که شهاب گردان دروازه‌بان ذوبی‌ها خیلی زود و در دقیقه ۱۱ بازی بخاطر درگیری با داور چهارم مسابقه از زمین بازی اخراج شد، اما پس از گذشت یک روز از این مسابقه دروازه‌بان ذوب‌آهن ابراز پشیمانی کرد.

ویدیو | حمله عجیب و درگیری فیزیکی گلر ذوب آهن با داور مسابقه بعد از اخراج تساوی قعرنشینان لیگ برتر در فولاشهر | ذوب آهن در شب جنجالی گلرش از شکست برابر سایپا گریخت دروازه بان ذوب آهن تا اطلاع ثانوی محروم شد

سنگربان ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با ورزش سه اظهار کرد: هیچ توجیهی برای اشتباهی که کردم ندارم و از جامعه ورزش کشور صمیمانه عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا نمی‌دانم چگونه آن اتفاق رخ داد فقط می‌دانم بار و فشار زیادی بر روی تیم ما هست و ذهنیت‌هایی که با اشتباهات مکرر برای ما به وجود آورده‌اند باعث شد تا در آن لحظه ناگهان از کوره در رفته و رفتاری را انجام دهم که اکنون خودم باور نمی‌کنم که مرتکب آن شده‌ام. همه اخلاق شهاب گردان را در فوتبال ایران می‌شناسند و عملکرد مرا در سال‌ها حضورم در لیگ‌برتر دیده‌اند، سابقه نداشته که چنین رفتاری کنم و از این حیث به شدت ناراحت و متاسف هستم.

سنگربان ذوب‌آهن تصریح کرد: در آن لحظه که از دروازه خروج کردم هیچ گونه برخوردی با بازیکن حریف نداشتم و داور نیز به درستی در ابتدا کارت زرد را به دلیل نزدیک بودن مدافعان ما به بازیکن حریف نشان داد اما پس از چند دقیقه مشورت در کنار زمین که افراد جز کادر داوری در آنجا حضور داشتند تصمیم خود را به کارت قرمز تغییر داد که باعث ذهنیت من پس از آن همه اشتباهات سریالی داوری شد.

به گفته آقای افشاریان تیم ذوب‌آهن تیمی است که بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری کرده است و همین چهار روز پیش نیز در همین ورزشگاه پنالتی‌ای برای حریف ما گرفته شد که هر جور نگاه کنید نمی‌توانید علت آن را متوجه شوید. قصد هیچ گونه توجیهی را ندارم چون در هیچ شرایطی حق لمس و بی‌احترامی به داور را نداشتم. امیدوارم شرایط من و فشاری که بر روی تیم ما پس از این همه اشتباه به ضررمان را درک کنند و پس از آن نیز عذرخواهی مرا بپذیرند. قلبا ناراحت هستم و باز هم از همه کسانی که حتی پای تلویزیون این رفتار را دیدند عذرخواهی می‌کنم.

کد خبر 612656 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن باشگاه سایپا البرز لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن باشگاه سایپا البرز لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • واکنش تند حماس و جهاداسلامی به جنایت خائنانه تشکیلات ابومازن
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!
  • واکنش زاکانی به افشای قرارداد جنجالی با چین: می‌خواهند عده‌ای سود کنند! | فیلم
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان