Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعظم‌السادات امامی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری پویش ازدواج جوانان با مشارکت خیران، جمع‌آوری جهیزیه، معرفی کار به جوانان در آستانه ازدواج، اعلان فراخوان اعطای مسکن به زوج‌ها به صورت رایگان یا کم‌بها و جشنواره فروش ویژه مزدوجین و جوانان اهم برنامه‌هاست .

وی برگزاری پویش مشاوره رایگان، برپایی کارگاه‌های آموزشی ازدواج و خانواده ، برگزاری هشت نشست تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران حوزه ازدواج و خانواده، تشکل‌های مردم نهاد و موسسه ها، فعالان فرهنگی و اجتماعی، خانواده‌ها، هنرمندان و اصحاب رسانه را دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسوول، افتتاح پیج تخصصی ازدواج در فضای مجازی، نورافشانی و اهتزاز بالن آرزوها توسط زوج‌ها در شب اول ذی‌الحجه، تجلیل از خیران، زوج‌های موفق، مراکز مشاوره برتر، سمن‌های فعال در عرصه خانواده و قضات برتر ، تهیه و انتشار محصولات فرهنگی رسانه‌ای و برنامه دوربین مخفی با موضوع ازدواج صورت می‌گیرد.

امامی خاطرنشان کرد: تهیه سرود ویژه هفته ازدواج و اجرای خیابانی، اعطای کارت هدیه به زوج‌های جوان با خدمات ویژه، برگزاری تریبون آزاد و مناظره، برگزاری مسابقات کتابخوانی و مبارزه با سنت‌های غلط ازدواج از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته ازدواج است. 

وی با اشاره به ضرورت توجه خاص به برنامه‌های هفته ازدواج تصریح کرد: سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه‌های تاثیرگذار برای هموار کردن موانع راه ازدواج جوانان و ارایه راهکارهای مناسب در این زمینه است.

این مسوول گفت: خانواده‌ها، ویژگی‌های این ازدواج آسمانی همانند همتا بودن زوجین، قناعت، دوری از اشرافیگری و تجملات، سخت نگرفتن بر همدیگر،معیار قراردادن ارزش ها و خصوصیات معنوی و دینی و اخلاقی، مهریه پایین و بنا ساختن زندگی بر پایه محبت و عشق واقعی را از روی شناخت و حجب و حیا به عنوان الگو مدنظر قرار دهند.

برچسب‌ها یزد ولادت حضرت فاطمه وزارت ورزش و جوانان ازدواج ساده امام علی همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد ولادت حضرت فاطمه وزارت ورزش و جوانان یزد ولادت حضرت فاطمه وزارت ورزش و جوانان ازدواج ساده امام علی همایش هفته ازدواج برنامه ها زوج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • باید فضای رسانه را به سمت بهره‌وری سوق داد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است