Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@08:30:00 GMT

مسابقات اسنوکر قهرمانی گیلان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۸۴۷۶

مسابقات اسنوکر قهرمانی گیلان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ۷۳ ورزشکار برتر این رشته در رده سنی آزاد و از شهرهای رشت ، لاهیجان ، ماسال ، فومن ، رضوانشهر ، بندرانزلی ، صومعه سرا ، املش ، آستانه اشرفیه ، رودسر و سیاهکل به میزبانی باشگاه کیوبال لاهیجان با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این رقابت ها ، پوریا رحیمی از باشگاه پیتوک رضوانشهر و حسین هاشم خانی از باشگاه کشوری بندرانزلی با برتری برابر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند که در نهایت ، پوریا رحیمی از رضوانشهر حریفش را در دیدار پایانی مغلوب و عنوان قهرمانی مسابقات اسنوکر رنکینگ گیلان جام سپهبد شهید قاسم سلیمانی را به خود اختصاص داد.

همچنین حسین هاشم خانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد ، ارسلان باقری از صومعه سرا سوم شد و مصطفی حسینی از رشت در مکان چهارم رقابت های اسنوکر رنکینگ قهرمانی گیلان جام شهید سلیمانی قرار گرفت.

در پایان از سوی مسئولان هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان به نفرات برتر لوح و تندیس قهرمانی و همچنین جوایز نقدی اهداء شد که به نفر اول ۱۸ میلیون ریال ، به نفر دوم ۱۲ میلیون ریال و همچنین به نفرات سوم و چهارم به ترتیب ۶ و  چهار میلیون ریال جایزه نقدی اهداء شد.

رئیس هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان گیلان در پایان این مسابقات در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ابتدا در ۱۴ گروه با هم رقابت کردند که در نهایت ۳۲ بازیکن برتر به مرحله دوم راه یافته و رقابت ها از مرحله دوم به صورت یک حذفی برگزارشد.

سارنگ بزرگ چنانی بیان کرد: همچنین محمد کاظمی ۱۱ ساله از ماسال ، یاسین نجفی ۱۲ ساله و امیرمحمد ابرف ۱۵ ساله هر ۲ از شهرستان فومن، جوانترین بازیکنان این دوره بودند که این ورزشکاران در پایان لوح تقدیر دریافت کردند.

وی اضافه کرد: علی نصیری ، عادل شجاعی ، شهاب رفاهتی ، آراد شنگل نیا، سامان مقیمی و سینا پورحسینی به عنوان داور در این دوره از رقابت ها حضور یافته و مسابقات اسنوکر قهرمانی گیلان جام شهید قاسم سلیمانی را قضاوت کردند.

رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان خاطرنشان کرد: اسنوکر یکی از بازیهای معروف رشته بیلیارد بشمار می رود که خَوشبختانه استان گیلان در این بخش یکی از قطب های برتر در کشور محسوب و همواره ورزشکاران این استان در رقابتهای مختلف اسنوکر با درخشش خود، عناوین قهرمانی و مدال های رنگارنگی را کسب می کنند.

برچسب‌ها اسنوکر فدراسیون های ورزشی بیلیارد گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسنوکر فدراسیون های ورزشی بیلیارد اسنوکر فدراسیون های ورزشی بیلیارد گیلان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا پسران جوان و انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود. 

مراسم قرعه‌کشی این مسابقات امروز در امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.

۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل مسابقات قهرمانی آسیا پسران جوان:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران - چین

گروه C: اردن - هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی - چین تایپه - قطر

ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار شود که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان ایران با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

دیگر خبرها

  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین