Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید تیمور حسینی درخصوص ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز کرونایی اظهار داشت: با ورود به موج پنجم کرونا و اینکه حدود ۱۹۰ شهر کشور وارد وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی شدند، پلیس راهور محدودیت های ترافیکی را به مورد اجرا گذاشته است.

وی افزود: سفر از شهرهای نارنجی و قرمز کرونایی و بالعکس دارای ممنوعیت و محدودیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسینی در خصوص سفر به شهرهای شمالی کشور بیان کرد: در خصوص شهرهای شمالی کشور هم ممنوعیت تردد وجود دارد و با توجه به اینکه تهران جزء شهرهای قرمز محسوب می شود، لذا خروج از تهران به هر سمتی ممنوع و دارای محدودیت بوده و مشمول جریمه یک میلیون تومانی می باشد.

جانشین پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد:  با همکاری مردم هرچه سریعتر از این شرایط عبور کنیم و جادارد از همکاری مردم تاکنون در محدودیت های تردد اعمال شده، تشکر و قدردانی کنیم.

تجمع بالای ۱۵ نفر در تهران ممنوع شد

استاندار تهران با بیان اینکه هر تجمع بالای ۱۵ نفر که در استان تهران صورت بگیرد غیر قانونی است و به شدت برخورد می‌کنیم، میگوید: هر دستگاه اجرایی که مصوبه ۷۰ درصدی دورکاری کارکنان را رعایت نکند، نقض قانون کرده است.

 تمام دستگاه های اجرایی و اصناف مکلف هستند که مصوبه ستاد ملی را در وضعیت قرمز کرونایی در استان تهران اجرا کنند.

او ادامه میدهد هر دستگاه اجرایی که مصوبه ۷۰ درصدی دورکاری کارکنان را رعایت نکند، نقض قانون کرده؛ چراکه سلامت مردم و کارمندان در اولویت است./چند_ثانیه

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ممنوعیت تردد شهر های قرمز قرمز کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • خبر خوب برای مستاجران ؛ اجاره‌بها زیاد ممنوع !
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد